کد خبر: 903410
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ضمن تشریح دلایل اعلام آمادگی سپاه برای واگذاری باشگاه تراکتورسازی گفت: با رفتن سپاه، باشگاه تراکتورسازی با مشکل مواجه خواهد شد.

محمداسماعیل سعیدی با اشاره به اعلام آمادگی سپاه برای واگذاری باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: بررسی شرایط قبل از مالکیت سپاه و بعد از آن نشان می‌دهد که چه تحولاتی در باشگاه تراکتورسازی رخ داده و تا چه میزان این واگذاری اثرات مثبتی در باشگاه تراکتورسازی داشته است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: همین نتایج مثبت موجب شد هواداران، کادر فنی و مدیران اجرایی باشگاه به سپاه اعتماد کنند چراکه حضور سپاه در باشگاه صادقانه، مخلصانه و برای کمک به باشگاه بود.

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی با انتقاد از وعده‌های اجرایی نشده مسؤولان در قبال باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: با وجود وعده‌‎های فراوان مسؤولان در زمان واگذاری باشگاه اما همگان سپاه را پس از واگذاری باشگاه تنها گذاشتند با این وجود سپاه جایگاه باشگاه را متحول کرد.

سپاه تنها نهادی بود که برای مالکیت تراکتور اعلام آمادگی کرد

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی به وعده‌های خود در قبال باشگاه تراکتورسازی عمل نکردند، گفت: متولیان واگذاری و تصمیم‌گیرندگان در این خصوص افرادی بودند که چنین وعده‌هایی را دادند؛ در عین حال نکته مهم نیز این است که در آن زمان که باشگاه با بحران مواجه شده بود، هیچ نهاد، ارگان یا فردی حاضر نبود قبول مسؤولیت کند و سپاه تنها نهادی بود که برای مالکیت تراکتور اعلام آمادگی کرد.

تراکتورسازی با رفتن سپاه به مشکل می‌‎خورد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عدم حمایت‌های وعده داده شده و فشارهای بیرونی باعث شد که سپاه اعلام آمادگی کند که باشگاه را واگذار کند اما معتقدم نباید به این سادگی‌ها سپاه را از دست داد چراکه قطعا با رفتن سپاه، باشگاه با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

سعیدی برای نمونه به یکی از تعهدات عمل نشده از طرف یکی از اسپانسرهای باشگاه اشاره و اضافه کرد: اسپانسر ایرانسل در قبال سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تعهداتی داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسؤولان، اسپانسر فقط به تعهداتش در قبال استقلال و پرسپولیس عمل کرد و حمایت مسؤولان از تراکتورسازی نسبت به استقلال و پرسپولیس کمتر بود.

برخی به دنبال تحریک افکار عمومی علیه سپاه در تراکتورسازی هستند

وی با یادآوری اینکه باشگاه تراکتورسازی هواداران آذری‌زبان بسیاری نه فقط در داخل بلکه در خارج از کشور دارد، اضافه کرد: حضور سپاه در باشگاه تراکتورسازی باعث شد که افراد سودجو مخالف نظام علیه سپاه فضاسازی‌های بسیاری را ترتیب دهند و با مسمومیت افکار عمومی احساسات پاک مردم را تحت تأثیر قرار دهند.

سعیدی تصریح کرد: در چنین شرایطی که سپاه تنها بود ضرورت داشت که از سپاه به صورت همه جانبه حمایت شود ولی عدم حمایت‌ها و مشکلات فراوان باشگاه موجب شد تا سپاه مجبور به واگذاری باشگاه شود.

سپاه نه تنها سودی نبرد بلکه فقط در باشگاه هزینه کرد

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: سپاه نه تنها در مدیریت باشگاه تراکتورسازی سودی نبرد بلکه فقط در این باشگاه هزینه کرد و قطعا با رفتن سپاه از باشگاه تراکتورسازی باشگاه با مشکل مواجه خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر