کد خبر: 903320
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
گفت‌وگوی جوان با مدیر تلویزیون اینترنتی جشنواره جهانی فیلم فجر:
اپلیکیشن سیمای همراه یکی از چند نرم افزار پخش و ارائه محتوا در ایران است که پخش اختصاصی و زنده رویدادهای امسال فیلم جهانی فجر را بر عهده دارد. با امیر سیاح مدیر این تلویزیون اینترنتی که آرشیو بزرگی در زمینه فیلم و سریال دارد در این زمینه به گفت و گو نشسته ایم.

اپلیکیشن سیمای همراه یکی از چند نرم افزار پخش و ارائه محتوا در ایران است که پخش اختصاصی و زنده رویدادهای امسال فیلم جهانی فجر را بر عهده دارد. با امیر سیاح مدیر این تلویزیون اینترنتی که آرشیو بزرگی در زمینه فیلم و سریال دارد در این زمینه به گفت و گو نشسته ایم.
امیر سیاح با اشاره به این که پخش زنده و شش ساعت در روز رویدادهای جهانی فیلم فجر از موارد متعدد خدمات فرهنگی این رسانه است گفت: اپلیکیشن سیمای همراه یک اپلیکیشن مولتی پلاتفورم است به این معنا که بر روی سیستم های مختلفی مانند اندروید، IOSو حتی به شکل تحت وب و بر روی کامپیوتر های خانگی با نسخه های اختصاصی قابل استفاده است.هوشمند بودن این نرم افزار باعث می شود سلایق مختلف کاربران توسط نرم افزار رصد شود و بر اساس سلیقه آنها محتوای مورد علاقه شان به آنها معرفی می‌شود بیش از ده هزار محتوا در اپلیکیشن سیمای همراه موجود است واز نقاط قوت آن می توان به آرشیو غنی فیلم های شبکه نمایش خانگی، تئاتر ها و بخش آموزشی علمی کاربردی و مهارتی اشاره کرد که ویژه این نرم افزار است. تمام اینها در کنار پخش شبکه های تلویزیونی ورادیویی و امکان زیارت مجازی از حرم های معصومین در اپلیکیشن سیمای همراه وجود دارد و این ویژگیها باعث تفاوت اصلی سیمای همراه با نمونه های مشابه خود در بازار است.
وی افزود:دیگر ویژگی این اپلیکیشن این است که با توجه به قرار دادی که برای پخش زنده رویداد های مهم دارد توانسته جذابیت بالایی را برای مخاطبانش تامین کرده و خودش را در بین مخاطبین تثبیت کند ضمن اینکه به اشتراک گذاری محتوا های این اپلیکیشن بسیار آسان است و هر کدام است محتواهای ما با توضیحات کامل همراه است که مخاطبین کنجکاو بتوانند مثلاً اگر فیلمی را در سیمای همراه می بینند با عوامل آن هم آشنا شوند
مدیر سیمای همراه در مورد تعداد کاربران فعلی سیمای همراه به خبرنگار ما گفت: تاکنون حدود یک و نیم میلیون نفر این اپلیکیشن را دانلود کرده اند اما با توجه به امکان پخش زنده توسط این اپلیکیشن آمارهای مخاطبان ما هر روز رو به افزایش است
او تصریح کرد:یکی دیگر از ویژگی های سینمای هم سیمای همراه ایجاد کارآفرینی برای صاحبان محتوااست به این شکل که موسسات و افرادی که محتوای برای عرضه کردن دارند علاوه بر این که می توانند محتوای خود را در سیمای همراه برای فروش یا به شکل رایگان پخش کنند.درصورتی که محتوای ارزنده‌ای تولید کرده باشند،سیمای همراه اپلیکیشنی با نام و لوگوی خودشان در اختیارشان قرار می‌گیرد که می‌توانند آن را در تمامی مارکت ها بارگذاری کنند و به فروش محتوای خود بپردازند.
سیاح در پایان در مورد روش های دسترسی به این اپلیکیشن گفت:سیمای همراه را می‌توان از mobile-tv.ir دانلود کنید یا آن را در مارکت هایی مانند کافه بازار، ایران اپس و گوگل پلی دانلود کنید نسخه IOS آن نیز در سیبچه به راحتی قابل دانلود است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار