کد خبر: 903254
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی انتصاب سردار علی فضلی به فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) پیام تبریک صادر نمود.
 

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی انتصاب سردار علی فضلی به فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) پیام تبریکی صادر نمود. متن پیام بشرح ذیل می باشد؛

بسمه تعالی

برادر ارجمند سرتیپ پاسدار علی فضلی

سلام‌علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام؛ حال که در پرتو الطاف خاصه‌ی الهی سالیان متوالی را درکسوت خدمت به جامعه‌ی اسلامی و شجره طیبه بسیج به انجام‌ وظیفه‌ی ثمربخش و مؤثر پرداخته‌اید و اینک تقدیر الهی توفیق خدمت‌گزاری در سنگری دیگر را به آن برادر بزرگوار ارزانی داشته، شایسته  است به‌پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما، نهایت سپاس و قدردانی را خدمت آن چهره ماندگار و یادگار دفاع مقدس تقدیم نمایم.

سازمان بسیج مستضعفین خاطره‌ی تلاش‌های بی‌وقفه، پیگیری و سخت‌کوشی شما را در ابعاد مختلف ازیاد نمی‌برد و امید است که در آینده نیز از حضور  پرشور و ا ستمرار همکاری شما در بسیج تحت تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بهره‌مند باشیم.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار