کد خبر: 903190
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

رئيس رسانه ملي با قدرداني از زحمات برنامه‌سازان نوروزي صداوسيما اظهار داشت: همه دارايي ما مردم هستند و همه ما براي جلب رضايت آنان تلاش مي‌كنيم و در اين ميان كسب رضايت بيش از 90 درصدي مخاطبان در نوروز 97 اتفاق مهمي بود كه با همدلي خانواده صداوسيما حاصل شد.
علي عسكري در آيين اختتاميه نخستين جشنواره مردمي برنامه‌هاي نوروزي رسانه ملي گفت: رسانه ملي در يك شرايط سخت رسانه‌اي و با وجود رقبا و دشمنان فراوان توانست در نوروز97 موفق به جذب 7/86درصدي مخاطبان شود.
رئيس رسانه ملي خاطرنشان كرد: هنرمندان رسانه ملي در برنامه‌هايي مانند پايتخت و دورهمي و همچنين مستندها و برنامه‌هاي تركيبي توانستند رضايت بيش از 90 درصدي مخاطبان را كسب كنند. وي خاطرنشان كرد: در شرايطي كه شبكه‌هاي ماهواره‌اي و همچنين فضاي مجازي به رقابتي سرسختانه با رسانه ملي مي‌پرداختند، برنامه‌سازان با هوشمندي، هنرمندانه و درك زيبايي‌شناسي به ميدان آمدند و رضايت مخاطبان را به دست آوردند. رئيس رسانه ملي، آثار توليدي در صداوسيما را بانشاط و پرجاذبه عنوان و ابراز اميدواري كرد كه كاركنان رسانه ملي در سال 97بهتر از گذشته كار كنند و شاهد رشد برنامه‌هاي جذاب در راديو و تلويزيون باشيم.
رئيس سازمان صداوسيما در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تجليل از جايگاه شهيدان به‌ويژه شهداي مدافع حرم، آسايش امروز را مرهون جانفشاني‌هاي آنان دانست و تأكيد كرد: نمونه كوچكي از ايجاد ناآرامي در بخش‌هايي از سريال پايتخت با حضور داعش، به‌خوبي نشان داد كه شهدا ازخودگذشتگي كردند تا ما در كنار هم نوروز را در آرامش پشت سر بگذرانيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار