کد خبر: 903172
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
زن جوان براي انتقام از اختلاف ايجاد شده بين خود و خواهرش پسربچه بي‌گناه او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 15 روز سه‌شنبه 28 فروردين‌ماه به مأموران كلانتري 205 صحن‌مطهر در بهشت زهرا خبر رسيد پسر بچه‌سه‌ساله‌اي به نام دانیال گم شده است. پدربزرگ او در شرح ماجرا گفت: همراه دانيال و خاله‌اش مريم براي فاتحه‌خواني بر سر مزار همسرم آمده بودم. لحظاتي قبل دانيال همراه مريم راهي سرويس بهداشتي شد كه به طور مرموزي ناپديد شد. با حضور مأموران پليس در محل، جسد دانيال در حالي كه با ضربات چاقو هدف قرار گرفته بود داخل سرويس بهداشتي كشف شد. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران به دستور رئيس دادگاه بخش آفتاب مأمور رسيدگي به پرونده شدند.
پدر دانيال وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، گفت: من در خانه بودم كه خواهرزنم تماس گرفت و گم شدن دانيال را خبر داد. مريم گفت كه همراه پدرش، دانيال را به بهشت زهرا برده بودند كه در مسير سرويس بهداشتي گم شده است. من هم شتاب‌زده خودم را به بهشت زهرا رساندم و در جست‌وجوي بچه‌ام بودم كه خبر رسيد او را به قتل رسانده‌اند. پدر دانيال گفت: من از مريم شكايت دارم و به او مظنون هستم؛ چراكه او هميشه از اينكه ما بچه‌دار بوديم ناراحت بود. هر وقت هم كه مي‌خواستيم به خانه‌شان برويم، مي‌گفت كه نبايد دانيال را با خودمان به خانه‌شان ببريم.
بعد از مطرح شدن شكايت زن 35‌ساله به عنوان مظنون به قتل بازداشت شد و مورد تحقق قرار گرفت. او گفت: ساعت 12 بود كه پدرم به خانه خواهرم در خيابان قزوين رفت و دانيال را با خودش به خانه آورد. بعد هر سه راهي قطعه 220 بهشت زهرا شديم تا براي مادرم فاتحه بخوانيم. حدود ساعت‌دو عصر بود كه دانيال گفت مي‌خواهد به سرويس بهداشتي برود كه به دنبالش رفتم. در بين راه اما گفت كه پشيمان شده و مي‌خواهد كنار پدرم باشد كه قبول كردم. دانيال به طرف جايي كه پدرم نشسته بود حركت كرد و من به سرويس بهداشتي رفتم. وقتي برگشتم اما از دانيال خبري نبود.
مريم اما دو روز قبل و در جريان تحقيقات بعدي به قتل كودك بي‌گناه اعتراف كرد و گفت: من از چند سال قبل با خواهر و شوهر خواهرم اختلاف داشتم. روز حادثه وقتي با دانيال تنها شدم تصميم به قتل او گرفتم. او را به سرويس بهداشتي بردم و با چاقويي كه همراهم بود چهار ضربه به گردنش زدم كه كشته شد. بعد هم سوار تاكسي شدم و به طرف خانه‌مان حركت كردم. چاقو را هم در مسير به خيابان انداختم تا اينكه بازداشت شدم.
سرهنگ حميدرضا ياراحمدي، سرپرست پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات بيشتر از متهم در اداره دهم پليس آگاهي تهران جريان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار