کد خبر: 903083
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل:
سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: در حال حاضر 750 نفر دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رضا عبدی در همایش ملی آموزش علوم ابتدایی در اردبیل اظهار کرد: در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل دانشجویان هم اکنون در 8 رشته تحصیل می‌کنند که 684 دانشجو بعد از گذراندن دوره دیپلم از طریق آزمون وارد این دانشگاه شده و در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مابقی دانشجویان ما معلمانی هستند که به صورت ناپیوسته بعد از فارغ‌التحصیلی در سال‌های گذشته هم اکنون به ادامه تحصیل مشغول هستند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا تعداد رشته‌های دانشگاه را افزایش داده و در برخی از رشته‌ها که پذیرشی نداشتیم پذیرش دانشجو را در دانشگاه فرهنگیان اعم از پردیس آقایان و خانم‌ها شاهد باشیم.

عبدی از توسعه فیزیکی و همچنین کیفی تحصیلات دانشگاهی در این دانشگاه خبر داد و افزود: برای دایر کردن مقطع کارشناسی ارشد مجوزهای لازم صادر شده و به محض تامین اعضای هیئت علمی ما قادر خواهیم بود براساس فراخوان ملی راه‌اندازی این مقطع تحصیلی را انجام دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت تحصیل دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی ما این همایش ملی را با هدف ارائه الگوهای جدید در آموزش علوم ابتدایی و استفاده از الگوهای جدید انجام می‌دهیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل خاطرنشان کرد: برای این همایش از 8 استان کشور بیش از یک هزار و 100 مقاله در ابتدا ارسال شده بود که از بین آنها مقالات برتر معرفی و عصر امروز از صاحبان آن تجلیل خواهد شد.

عبدی از برگزاری دو کارگاه آموزش ابتدایی و همچنین حضور چندین میهمان کشوری و اساتید برجسته وزارتی در این همایش خبر داد و گفت: مدیر کل دفتر تالیف کتاب‌های ابتدائی و متوسطه نظری و پروفسور فتحی‌آذر میهمان ویژه این همایش بودند که اظهارنظرهای مناسبی را ارائه دادند.

وی اظهار کرد: علاوه بر ارائه مقالات هماش به صورت پوستر ارائه مقالات به صورت شفاهی و کارگاه صدا و حرکت انجام شده و ارزیابی نهایی را در پایان این همایش شاهد خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر