کد خبر: 903070
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ثبت‌نام نزدیک به ۶۱ هزار دانشجو و طلبه برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد.
 
فارس: قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ثبت‌نام نزدیک به ۶۱ هزار دانشجو و طلبه برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد.
 
قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره تعداد متقاضیان دریافت بن کتاب دانشجویی و طلاب گفت: تا صبح روز یکشنبه (۲ اردیبهشت ماه) تعداد ۶۰ هزار و ۹۱۴ متقاضی در سامانه ثبت‌نام انجام داده‌اند.
وی افزود: با توجه به اینکه امسال ثبت‌نام‌ها از سه طریق قابل انجام است، تعداد ۱۶ هزار و ۱۸ نفر از طریق کارت ملی هوشمند، یک هزار و ۹۰۶ نفر از طریق فناوری NFC و ۴۲ هزار و ۹۹۰ نفر نیز متقاضی بن کارت فیزیکی بوده اند.
قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران تصریح کرد: ثبت نام ساعت ۲۴ امروز به پایان می‌رسد و امیدواریم که متقاضیان کار ثبت‌نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

بر اساس این گزارش، بن خرید کتاب دانشجویی و طلاب به مبلغ یک میلیون ریال است که ۶۰ درصد آن از سوی دانشجو و ۴۰ درصد آن نیز از سوی معاونت امور فرهنگی تامین می‌شود.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار