کد خبر: 903046
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
در پی وقوع سانحه امروز اتوبوس حامل دانشجویان دامغان که منجر به کشته شدن دو دانشجو و زخمی شدن چندین نفر دیگر شد، وزیر علوم ضمن اظهار تاسف از این حادثه، معاون فرهنگی این وزارتخانه را مامور رسیدگی این حادثه کرد .

دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن ابراز تاسف از حادثه امروز اتوبوس حامل دانشجویان دامغان، دکتر غفاری معاون فرهنگی این وزارتخانه را مامور بررسی دلایل، پیامدهای سانحه و انجام پیگیری های لازم به منظور رفع نیاز حادثه دیدگان کرد .

متن این پیام به شرح ذیل است :

" بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر عبدالعلی بصیری

رییس محترم دانشگاه دامغان

سانحه بسیار تلخ واژگونی خودروی حامل دانشجویان عزیز رشته زمین شناسی آن دانشگاه که در راه تحصیل علم عازم بازدید بوده‌اند و با کمال تأسف منجر به مصدومیت و جان باختن تعدادی از آنان شده است، باعث تأثر فراوان گردید .

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده این عزیزان، این ضایعه را به جنابعالی، همکاران و کلیه دانشجویان ارجمند دانشگاه دامغان تسلیت می‌گویم و از درگاه پروردگار یکتا بهبودی کامل مصدومان و آمرزش دانشجوی درگذشته را مسئلت دارم .

جناب آقای دکتر غفاری معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزارت، مأمور شده است تا با مشارکت جنابعالی و هیئت رییسه محترم دانشگاه دامغان، ضمن حضور و بررسی دلایل و پیامدهای سانحه، پیگیری لازم برای رفع نیاز حادثه دیدگان را مدیریت و در اسرع وقت گزارش نماید ".

منصور غلامی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری .

امروز مینی بوس حامل عده‌ای از دانشجویان رشته زمین شناسی دانشگاه دامغان در مسیر اعزام دانشجویان به سفر تحقیقاتی عملیات زمین شناسی در جاده دامغان به گلوگاه دچار سانحه شد و در این حادثه دو نفر از دانشجویان جان خود را از دست دادند و تعدادی مجروح شدند .

بنا بر اعلام دکتر عبدالعلی بصیری، رئیس دانشگاه بعد از وقوع حادثه بلافاصله با تشکیل جلسه تمهیدات لازم برای رسیدگی به وضعیت مصدومین رااتخاذ و گروهی را به محل حادثه اعزام کرد .

با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان، کلیه مصدومین به بیمارستان‌های بهشهر و گلوگاه اعزام و با حضور مسئولان دانشگاه در بیمارستان، رسیدگی درمانی به وضعیت مصدومین در حال انجام است .

دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز بلافاصله تماس‌ها و پیگیری‌های ضروری و فوری را برای کمک به مصدومان حادثه آغاز و دکتر غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم را مامور پیگیری این سانحه کرده است .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر