کد خبر: 902912
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
شهردار تبربز در جلسه شورای مدیران:
شهردار کلانشهر تبریز حضور در بین مردم و شهروندان و شنیدن مشکلات و مسائل آنان وظیفه مدیران شهرداری تبریز دانست.

مهندس ایرج شهین باهردر شورای مدیران شهرداری تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: نباید شهروندان این تصور را داشته باشند که ما از مشکلات آنان خبر نداریم، همه مدیران و کارکنان شهرداری خدمتگذار مردم هستند و باید در بین مردم حضور داشته باشینم و مشکلات و انتظارات را بشنویم.

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به سفر ریاست جمهوری به تبریز در هفته آتی اظهار داشت: باید شهر را برای حضور رئیس جمهور محترم مهیا کنیم بخصوص مسیرهایی که میهمانان و سفرا و کاروان رئیس جمهور از آنها عبور خواهند کرد باید به شکل ویژه ای مورد توجه قرار گیرد.

شهردار تبریز با تقدیر از زحمات تمامی مجموعه های شهرداری تبریز در خصوص فعالیت ها در راستای تبریز2018 و تعطیلات نوروزی گفت: در طول تعطیلات نوروز 80 درصد ظرفیت  هتل های تبریز پر بود و با این روند در تابستان امسال ظرفیت هتل های تبریز صددرصد پر خواهد بود.

مهندس ایرج شهین باهر افزود: بر اساس گزارش های میدانی مسافرانی که به تبریز آمده اند از تمیزی، وجود خدمات مختلف و سایر ظرفیت های شهر اظهار رضایت کرده اند و باید روند کنونی در خصوص توسعه گردشگری در شهر تداوم یابد.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در خصوص رویداد تبریز 2018 اظهار داشت: مهمترین اتفاقی که در راستای تبریز 2018 محقق شد معرفی تبریز به عنوان یک شهر با ظرفیت های گردشگری بالا بود.

شهردار تبریز تصریح کرد: در کشور ما اصفهان، یزد و شیراز به عنوان شهرهای گردشگر پذیر معرفی شده اند، اما باید نشان دهیم که تبریز بیشتر از سایر شهرهای گردشگر پذیر کشور مکان های دیدنی و گردشگری دارد

وی با اشاره به ضرورت مدیریت هزینه در مجموعه شهرداری تبریز افزود: در راستای مدیریت هزینه ها در سال جاری، پروژه های هایی که مشکل و دردی از شهروندان را رفع نمی کند و پروژه های تبلیغی هستند، اصلا نباید اجرا شود چون پروژه ای که مشکل مردم را حل نکند به حق به محل انتقاد مردم تبدیل می شود.

مهندس ایرج شهین باهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: عید واقعی برای خادمان مردم در شهرداری زمانی است که بتوانند رضایتمندی شهروندان را بدست بیاورند و هر روزی که مردم از ما راضی باشند آن روز عید است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه بدترین شکل تبلیغ مدیریت، زير سوال بردن گذشته است، گفت: اگر مدیر خوبی هستیم باید آن را با عملکردمان نشان دهیم چون مردم مقایسه می کنند و تشخیص می دهند که کدام مدیر خادم بهتری بوده است.

شهردار تبریز خدمت به مردم را فرصتی برای مدیران دانست و گفت: برای خدمت به شهروندان و همشهریان باید حداکثر بهره برداری را از هر جایگاهی که در آن قرار داریم بنماییم و سابقه و عملکرد خوبی از خود برجای بگذاریم.

مهندس ایرج شهین باهر با اشاره به روند طولانی تصویب بودجه سال جاری گفت: بودجه امسال شهرداری تبریز متفاوت از سالهای گذشته است و تلاش بسیاری شده است تا از هزینه های غیر ضروری صرف نظر شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام سعی و همت مدیران باید بر مدیریت بودجه در مسیر مشخص شده متمرکز شود گفت: ضروری است اولویت بندی های مشخص شده در بودجه سال جاری را اساس فعالیت و کار در مناطق و سازمان های مختلف شهرداری تبریز قرار دهیم و در این راستا نقش مدیران مناطق و سازمان های شهرداری تاثیرگذار است.

شهردار کلانشهر تبریز در قسمت دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت شهرداری های کشور گفت: در انتهای سال گذشته بر خوشبختانه با همکاری و همت مدیران مجموعه شهرداری توانستیم بدون مشکل به حرکت خود ادامه دهیم وانشالله بتوانیم با تداوم روند کنونی یک به یک مشکلات و مسائل شهر را از پیش رو برداریم.

وی گفت: با شناختی که از توانمندی های مجموعه و مدیران و کارکنان شهرداری تبریز دارم مطمئنم امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود. سال گذشته علی رغم وضعیت نامناسب اقتصادی توانستیم بسیاری از دیون گذشته شهرداری را پرداخت کنیم و در کنار آن تعدادی از پروژه های مهم را هم به سرانجام برسانیم.

شهردار تبریز با اشاره به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از کالای با کیفیت ایرانی گفت: با در نظر گرفتن وضعیت مالی مجموعه ها، مدیریت هزینه بخصوص مدیریت هزینه در سازمان های تابعه ضروری است نباید منابع مالی را صرف پروژه ای که غیر ضروری تشخیص داده می شود بنماییم.

وی با اشاره به اینکه علی رغم اقدامات صورت گرفته بحث آسفالت کماکان یکی از مهمترین مشکلا شهر تبریز است گفت: شهروندان در این خصوص انتظارات به حقی دارند و از سازمان عمران می خواهیم به جد آسفالت و لکه گیری معابر را با سرعت تمام مد نظر داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر