کد خبر: 902905
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
در اینفوگرافیک زیر می‌توانید قیمت جدید بلیت های مترو تهران را که به همت کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران طراحی و تولید شده است مشاهده کنید.

اینفونگاره: در اینفوگرافیک زیر می‌توانید قیمت جدید بلیت های مترو تهران را که به همت کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران طراحی و تولید شده است مشاهده کنید. گفتنی‌ست لایحه قیمت بلیت متروی شهر تهران در سال ۹۷ در کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران بررسی شد. بر اساس پیشنهاد شهرداری قیمت بلیت مترو در سال ۹۷ از ۸۰۰ تومان مصوب ۹۶ در صورت تصویب در صحن علنی شورای شهر تهران و تایید فرمانداری به هزار تومان افزایش خواهد یافت. همچنین پیشنهاد شهرداری برای بلیت تک سفره حومه به تهران که در سال ۹۶، ۸۰۰ تومان بود، ۱۵۰۰ تومان است.

در مشروح این لایحه تخفیفاتی برای سفر با مترو در ساعات غیرپیک پیش بینی شده است. همچنین به منظور تشویق شهروندان جهت استفاده از مترو در ساعات غیرپیک و در صورت آماده سازی بستر فنی خدمات در ساعات غیرپیک که روزهای عادی (از شروع زمان بهره برداری تا ساعت ۷ صبح، ساعت ۱۰ تا ۱۶ و از ساعت ۱۹ تا پایان ساعت بهره برداری) با ۱۵ درصد تخفیف و در روزهای تعطیل با ۳۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت مصوب ارائه می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار