کد خبر: 902883
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
رئیس پلیس پیشگیری تهران در مورد اینکه چرا طرح رعد در سال جاری اجرا نشده است، گفت: وظیفه ذاتی پلیس دستگیری مجرمان به ویژه سارقان است. در طول روز تمامی کلانتری‌ها با جرایم سطح حوزه خود برخورد می‌کنند. طرح رعد بنا به شرایط و دستور رئیس پلیس تهران به صورت سراسری اجرا می‌شود و متوقف شدنی نیست.
 
میزان: رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: طرح رعد تعطیل شدنی نیست.
 
سرهنگ کیوان ظهیری اظهار داشت:پلیس پیشگیری همانند گذشته به وظایف خود در ارائه خدمات به شهروندان و برخورد با جرایم با اقتدار عمل می‌کند. سعی می‌کنیم در کنار ماموریت‌های روزانه، در خدمات دهی به مردم در کلانتری‌ها شان شهروندان حفظ شود.

وی افزد: پلیس پیشگیری علاوه بر انجام گشت زنی در محلات و تامین امنیت کوچه و خیابان ده‌ها خدمت در طول روز به شهروندان ارائه می‌کند که نیازمند تکریم ارباب رجوع است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در مورد اینکه چرا طرح رعد در سال جاری اجرا نشده است، گفت: وظیفه ذاتی پلیس دستگیری مجرمان به ویژه سارقان است. در طول روز تمامی کلانتری‌ها با جرایم سطح حوزه خود برخورد می‌کنند. طرح رعد بنا به شرایط و دستور رئیس پلیس تهران به صورت سراسری اجرا می‌شود و متوقف شدنی نیست. به زودی در جدید اجرای این طرح آغاز می‌شود.

به گفته ظهیری، این بدان معنا نیست که طرح‌های پلیس متوقف شده است و ماموران کلانتری‌ها هر روز با هر قانون شکنی و جرمی برابر مقرارات در سطح حوزه فعالیت خود برخورد می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار