کد خبر: 902866
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
شهردار کلانشهر تبریز عنوان کرد:
شهردار کلانشهر تبریز وجود مرکز همایش های بین المللی تبریز را زیرساخت ارزشمندی برای توسعه شاخص های فرهنگی شهر تبریز دانست.

مهندس ایرج شهین باهر که عصر روز جمعه به همراه  مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی و سعید نیکو خصلت از مرکز همایش های بین المللی تبریز بازدید می کرد با بیان این مطلب اظهار داشت: مرکز همایش های بین المللی تبریز با جدیت و تلاش شبانه روزی همکاران شهرداری تبریز برای حضور رئیس جمهور محترم و برگزاری مراسم رسمی تبریز 2018 آماده شده است.

مهندس ایرج شهین باهر با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان برای حضور در مراسم رسمی تبریز2018 گفت: همراهی و همدلی تمامی ارگان ها و سازمان ها برای برگزاری مراسم رسمی تبریز 2018 و سفر رئیس جمهور باعث خواهد شد میزبانی شایسته ای از رئیس جمهور داشته باشیم.

شهردار کلانشهر تبریز گفت: اجرای این پروژه که به عنوان بزرگترین زیرساخت فرهنگی شمالغرب کشور مطرح است با جدیت شهرداری کلانشهر تبریز از چند سال گذشته آغاز شده است و با برگزاری مراسم رسمی رویداد تبریز 2018 شاهد ارائه خدمات این مرکز بزرگ خواهیم بود.

مرکز همایش های بین المللی تبریز شامل سالن اصلی با ظرفیت 1500 نفر و همچنین فضاهای متعدد دیگر از قبیل سالن کنفرانس، آمفی تئاتر و گالری ها با جدید و تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری تبریز آماده برگزاری مراسمات و رویدادهای فرهنگی است.

گفتنی است مراسم رسمی رویداد تبریز 2018 با حضور رئیس جمهور کشورمان در  مرکز همایش های بین المللی تبریز (Tabriz International Conference Center ) برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر