کد خبر: 902840
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
آيت‌الله علم‌الهدي:
بزرگ‌ترين توطئه امروز دشمن براي مصادره و استحاله انقلاب، كشيدن سفره دين از زير پاي مردم است و آنچه محور رسالت سپاه است اين است كه اين اجازه را به دشمن ندهد.

به گزارش تسنيم، آيت‌الله سيداحمد علم‌الهدي در خطبه‌هاي نماز‌جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوي و در جمع زائران و مجاوران با تبريك روز پاسدار تصريح كرد: علت اينكه روز ولادت سيدالشهدا(ع) روز پاسدار نام گرفت اين بود كه سپاه پاسداران در واقع امتداد سپاه سيدالشهدا(ع) در كربلاست و سپاه همان نقشي را دارد كه اصحاب آن حضرت در روز عاشورا داشتند.
خطيب جمعه مشهدمقدس با اشاره به اينكه كارنامه يك پاسدار در واقع كارنامه اصحاب امام حسين(ع) و كارنامه فرمانده سپاه همان كارنامه قمر بني‌هاشم است، گفت: امام راحل، ولادت سيدالشهدا(ع) را روز پاسدار نام نهادند، حسين(ع) نخستين پاسدار و در رأس همه پاسداري‌ها از احكام اسلامي و از همه مهم‌تر پاسدار امر به معروف و نهي از منكر بوده و روز سوم شعبان، مشخص‌كننده شرح وظايف سپاه است. آيت‌الله علم‌الهدي خاطرنشان كرد: انقلابي‌شدن نهضت كربلا توسط زين العابدين(ع) است و 40 سال زندگاني انقلابي ايشان سبب شد كربلا انقلابي دائمي و قطعي شود، روز ولادت رهبر سوم انقلاب كربلا، تبديل به سالروز تأسيس سپاه پاسداران شده است و اين در حقيقت رسالت امروز سپاه پاسداران را مشخص مي‌كند، سپاه به‌عنوان محور اقتدار نظام و انقلاب، رسالت اصلي‌اش پاسداري از انقلاب مقدس اسلامي است و سپاه بايد از اين واقعيت پاسداري كند. نماينده ولي‌فقيه در استان خراسان‌رضوي افزود: امروز در كشور، سه جريان با سپاه مسئله دارد؛ جريان نخست، جريان ضدانقلاب و وابسته به استكبار است كه مي‌خواهد انقلاب را برگرداند، جريان ديگر، جريان سياسي يك عده فرصت‌طلب است كه مي‌خواهند كشور را به پايگاه رفاه و لذت و عياشي خود تبديل كنند و مقابل سپاه مي‌ايستند. جريان سوم اما انقلابيون خسته شده از انقلاب هستند. آنچه مزاحم سهم‌گيري و سهم‌خواهي اين افراد خسته از انقلاب است، سپاه است و اينها هم با سپاه مشكل دارند. وي گفت: بزرگ‌ترين توطئه امروز دشمن براي مصادره و استحاله انقلاب، كشيدن سفره دين از زير پاي مردم است و آنچه محور رسالت سپاه است اين است كه اين اجازه را به دشمن ندهد و بايد ارزش‌ها و ملاك‌هاي ديني و معالم ديني در دنيا توسط سپاه حفظ شود.
آيت‌الله علم‌الهدي در ادامه افزود: پليسي در اجراي برنامه پليسي خود خطا كرده و بايد به آن رسيدگي شود، حال يك‌باره همه دستگاه‌هاي كشور راه مي‌افتند تا بعد از اين كسي با بي‌حجاب برخورد نكند. يعني چه؟ ندا بر ضد قرآن و ندا بر ضد فريضه بر امر به معروف و نهي از منكر آن هم در مجلس؟ وزير و وكيل راه مي‌افتند و دستگاه‌ها و مسئولان هم همين‌طور كه به خانم بي‌حجاب اهانت شده و پليسي در برخورد اشتباه كرده است. خب خطا را جبران كنيد. نيروي انتظامي با خطاي يك مأمور و يك پليس در يك مسئله منكر شرعي بايد زير‌سؤال برود؟ براي حمايت از يك خانم بي‌حجاب همه دستگاه‌هاي كشور راه مي‌افتد اما در شهر امام رضا(ع) اين فاجعه اسف‌بار را راه مي‌اندازند و جز خواهران و برادران داراي غيرت ديني و مسئولان قوه قضائيه غيرتمند، كسي آن را به روي خودش نمي‌آورد. وي بيان كرد: در اين شهر، هتك حرمت مي‌شود و در مقام خوانندگي يك آوازه‌خوان، زنان روسري برمي‌دارند اما هيچ مسئولي ككش نمي‌گزد جز دو مسئول از قوه قضائيه، كه قاطعانه وارد مي‌شوند. اين رسالت سپاه است كه از ارزش‌ها دفاع كند. تا روزي كه بسيج و سپاه قدرتمند داريم، نمي‌توانيد سفره دين را از زير پاي مردم بكشيد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار