کد خبر: 902836
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
خطیب نماز جمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران خواستار هوشياري مردم و مسئولان در مسئله نفوذ شد و گفت كه سربازان امام زمان (عج) نبايد تنها به دنبال كشف شبكه‌هاي نفوذ باشند و بايد تهاجمي عمل كنند.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي در خطبه‌ دوم نماز جمعه اين هفته تهران افزود: به جاي اينكه دشمنان ما را سرگرم كنند، سربازان گمنام امام زمان (عج ) بايد به گونه‌اي عمل كنند كه آنها ضمن سرگرم شدن نتوانند نقشه‌اي عليه ايران طرح كنند.
وي سپس تأكيد كرد: حواس همه مردم و كارشناسان بايد به اين مسئله باشد و فريب نفوذي‌ها را نخورند و آنها را بشناسند، كساني كه دل در گرو بيگانگان دارند و دم از خدمت مي‌زنند شاخص‌هاي نفوذ را به دست آورند و بدانند چه كسي نفوذي و چه كسي خودي و در خدمت ولايت است. وي به بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع سربازان گمنام امام زمان (عج) در زمينه مسئله نفوذ اشاره كرد و اظهار داشت: در يك ميدان جنگ بزرگ و پيچيده قرار داريم و حواسمان بايد به روش‌هاي دشمن در اين جنگ باشد كه در رأس آن مسئله نفوذ است.
حجت‌الاسلام صديقي با يادآوري اينكه تغيير باورهاي مردم نيز از ديگر موضوعات در مسئله نفوذ است، ادامه داد: تغيير باورهاي مردم مهم است و باتوجه به اينكه به زودي از پيام‌رسان‌هاي داخلي استفاده مي‌شود، ديگر اسرارمان پيش بيگانگان نخواهد بود و در اين مسير خودكفا شده‌ايم. امام جمعه موقت تهران در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: همه مي‌دانيم كشورهايي كه به امريكا متكي هستند هيچ‌كدام به جايي نرسيده‌اند و ترامپ به عربستان با اين همه پول مي‌گويد گاو شيرده ماست و وقتي شيرندهد كنار مي‌گذاريم، آيا اين عزت و اقتدار يك كشور است؟
امام جمعه موقت تهران به نابساماني‌هاي مالي و اقتصادي در زمينه ارز نيز اشاره كرد و يادآور شد: ما همواره در جنگ اقتصادي هستيم و تنها تحريم عليه ايران وجود ندارد و موضوع سوء مديريت، نبود نظارت و نفوذ نيز قابل تامل است.
حجت‌الاسلام صديقي با تأكيد بر اينكه در جريان نابساماني ارزي دست بيگانه مشهود بود، اظهارداشت: اين كار نفوذي‌ها و مزد بگيرها است، دشمنان با ايجاد آشفتگي در سال‌هاي 78، 88 و در سه ماهه آخر سال گذشته بنا داشتند كار نظام را تمام كنند.
وي يادآور شد: ريشه اصلي ناامني‌ها از طريق تلگرام و شبكه‌هاي اجتماعي بود كه ناامني اخلاقي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي را به همراه داشت.
امام جمعه موقت تهران همچنين درمورد جنايت اسرائيل در فلسطين اشغالي اظهارداشت: از زماني كه حرف غيرقانوني، غيرعرفي و غيراخلاقي ترامپ مبني بر تغيير پايتخت اسرائيل به بيت المقدس مطرح شد، در واقع مي‌خواهد اولين تير را به قبله مسلمين پرتاب كند ولي تمام مردم فلسطن به پاخاستند كه اين نشانه قدرت است بنابراين زماني كه هر بلايي مي‌خواستند برسر فلسطين دربياورند، گذشت. ‌

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار