کد خبر: 902834
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
جانشین فرمانده کل سپاه‌ از کسانی که مانند دشمنان با دوستان خود رفتار می‌کنند، انتقاد کرد
سردار غیب‌پرور: برخی صحبت‌ها از بلندگوهای رسمی نمی‌تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند ...
رحيم زيادعلي

براي كساني كه حيات سياسي خود را در تفرقه و خط كشي در جامعه دنبال مي‌كنند، چندان تعجب ندارد كه همواره با اتخاذ مواضع دوپهلو و تنش آفرين، ذهن آحاد جامعه را از مسائل اصلي به موارد خود ساخته سوق بدهند، خصوصاً اينكه اين تنش‌آفرينان در مقام‌هاي اجرايي باشند و از برآورده شدن مطالبات مردم ناتوان.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از نهادهايي است كه از ابتداي شكل‌گيري تاكنون همواره مورد غضب و حمله طيف وسيعي از تنش‌آفرينان و غرض‌ورزان بوده است. نهادي كه به تعبير شهيد دكتر بهشتي پاسدارانش آگاهانه انتخاب مي‌كنند، شجاعانه مي‌جنگند، غريبانه زندگي مي‌كنند، مظلومانه شهيد مي‌شوند و بي شرمانه مورد توهين قرار مي‌گيرند. ليكن از آنجا كه مدافعان دفاع از انقلاب و ارزش‌هاي آن حيات و مماتشان با زندگي سرور و سالار شهيدان گره خورده است، چندان باكي ندارند كه حتي در آستانه سالروز تأسيس و تشكيل اين نهاد انقلابي، به جاي شنيدن پيام تبريك، از برخي تريبون‌هاي رسمي كشور، كنايه‌هاي توهين آميز بشنوند. از اين روست كه سردار سرتيپ پاسدار حسين سلامي، جانشين فرمانده كل سپاه وقتي قرار است از تريبون نماز جمعه تهران، به دستاوردهاي 40 ساله اقتدار آفرين سپاه به ملت گزارش بدهد، لاجرم مجبور مي‌شود به اين كنايه‌ها هم پاسخ دهد و بگويد: ما از ملامت و ملامت‌كنندگان نمي‌هراسيم، اما اين زيبنده برخي‌ها نيست كه همانند دشمنان با دوستان خود رفتار كنند.

زيبنده نيست برخي‌ مانند دشمنان با دوستان خود رفتار كنند

سلامي گفت: درس‌ها، عبرت‌ها، حجت‌ها و آموزه‌هاي بزرگي را انقلاب حسيني فراروي بشريت قرار داد. نهضت حسيني به همه ما آموخت تنها راه نجات و سعادت مسلمانان از مسير جهاد مي‌گذرد. پيكار با ستمگران هيچ حد و مرزي نمي‌شناسد، كوچكي و قلت يك سپاه هيچ دليلي براي ترك ميدان جهاد نيست. اگر فرزندان‌مان قطعه قطعه شوند و خانواده‌هايمان به اسارت بروند، دليلي براي ترك ميدان جهاد وجود ندارد. وي تأكيد كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي امروز در عاشوراي 61 هجري شكل گرفت، به همين دليل است كه مي‌بينيم مردان اين سپاه هم از روزي كه لباس مقدس سبز جهاد را به تن كرده‌اند يك لحظه ميدان جهاد را ترك نكرده‌اند، از خطرات نترسيده‌اند و مانند كوهي از آرامش در قلب امواج طوفاني حوادث ايستادند و سپر بلاي امت اسلام شدند و هرگز شكوه امپراتوري‌ها آنها را از ميدان جهاد باز نداشت. جانشين فرمانده كل سپاه ادامه داد: مي‌دانيد دشمنان رهبري عظيم‌الشأن اين انقلاب را كه هدايت‌گر امت در همه اين بحران‌هاي سخت بوده است، مورد هدف قرار داده‌اند. فرماندهان شما را در سپاه در فهرست تحريم‌ها قرار داده‌اند. آنها عمليات رواني خود را عليه سپاه سنگين كرده‌اند. ما از دشمنان گله‌اي نداريم اما گاه مي‌بينيم برخي از دوستان‌مان البته انگشت‌شمار چشم در چشم ما مي‌دوزند و به ما تبريك مي‌گويند اما پژواك صداي دشمنان مي‌شوند و زخم زبان مي‌زنند، اما ما ياد گرفتيم وَلَا يخَافُونَ لَوْمَه لَائِمٍ؛ و از ملامت و ملامت‌كنندگان نمي‌هراسيم، اما اين زيبنده برخي‌ها نيست كه همانند دشمنان با دوستان خود رفتار كنند.

آرزوي خلع سلاح ايران را به گور خواهيد برد

سخنان ملامت‌كنندگان داخلي عليه سپاه اما باعث نشد، توجه جانشين فرمانده كل سپاه از دشمن شماره يك يعني جبهه استكباري به سركردگي امريكا و اذناب منطقه‌اي آن منحرف شود. از اين رو خطاب به دشمنان تصريح كرد: ما نه دست از دفاع از مظلومان و مستضعفان برمي‌داريم و نه قدرت دفاعي‌مان را كاهش مي‌دهيم، در حالي كه شما ما را تهديد مي‌كنيد. آيا عاقلانه است در حالي كه شما ما را تهديد مي‌كنيد ما خود را خلع سلاح كنيم. نه؛ اين ممكن نيست. اين آرزو را به گور خواهيد برد. سلامي خطاب به صهيونيست‌ها تأكيد كرد: ما شما را خوب مي‌شناسيم، شما بسيار آسيب‌پذير هستيد، شما نه عمق و نه عقبه داريد، شما به اندازه يك عمليات بيت‌المقدس ما هستيد، هر نقطه‌اي از سرزمين تحت اشغالتان تقاطع آتش از شمال و از غرب است، اين پديده جديد است. شما راهي براي فرار نداريد و در دهان اژدها زندگي مي‌كنيد. جانشين فرمانده كل سپاه خطاب به صهيونيست‌ها ادامه داد: گوش كنيد هر جنگي اتفاق بيفتد، مطمئن باشيد محو شما را به همراه خواهد داشت، كوچك‌ترين هدف موجوديت شماست. كوچك‌تر از آن هدفي نيست. شما نمي‌توانيد دومينوي اشغال سرزمين را وقتي كه سربازان و شهروندانتان فرار مي‌كنند، تحمل كنيد. شما راه فراري جز ريختن به دريا نداريد. به پايگاه‌هاي هوايي‌‌تان اعتماد نكنيد آنها در دسترس هستند و زود از كار مي‌افتند. سلامي تصريح كرد: به امريكا، ‌انگليس و فرانسه دل نبنديد، آنها وقتي مي‌رسند كه شما نيستيد، مثل رسيدن يك آمبولانس براي يك فردي كه مُرده است و فقط مي‌تواند او را تا قبرستان مشايعت كند. پس مراقب رفتارتان باشيد. محاسبات خطرناك نكنيد. جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: ما در پاي آرمان‌هاي مردم ايستاده‌ايم اگر قطعه قطعه شويم، بر پيمان‌مان براي عزت شما و كرامت و شرافت‌تان برقرار است.

غیب‌پرور: برخي بلندگوها نمي‌تواند جايگاه سپاه را تضعيف كند

اعلام برخي صحبت‌ها از بلندگوهاي رسمي كشور قطعاً نمي‌تواند جايگاه سپاه را تضعيف كند، چرا كه جامعه پاسداري پاي انقلاب و رهبري ايستاده است.
سردار غلامحسين غيب‌پرور، رئيس سازمان بسيج مستضعفين نيز كه به مناسبت روز پاسدار و ولادت امام حسين (ع) در مسجد امير المومنين شهرك محلاتي تهران حضور يافته بود، طي سخناني ضمن تبريك ايام با سعادت ولادت امام حسين(ع) با اشاره به صحبت‌هاي اخير يكي از مسئولان تأكيد كرد: پاسداران ناب انقلاب اسلامي از روز اول عهد و پيمان با مولاي خويش بسته‌اند كه پاي ولايت و انقلاب بايستند و اعلام برخي صحبت‌ها از بلند گوهاي رسمي كشور قطعاً نمي‌تواند جايگاه سپاه را تضعيف كند، چرا كه جامعه پاسداري، پاي انقلاب و رهبري ايستاده است. رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: انقلاب اسلامي مديون مجاهدت‌هاي رزمندگان است نه مديون سياست بازي سياسيون. وي با اشاره به قدر و جايگاه و مقام پاسداري گفت: پاسداران انقلاب اسلامي بايد قدر خود را بدانند و بايد هرچه مي‌توانيم ارتباطمان را با اهل بيت تقويت كنيم و بدانيم عاقبت به‌خيري ما در اتصال به وجود امام خامنه‌اي عزيز است. سردار غيب‌پرور تأكيد كرد: در طول تاريخ انقلاب اسلامي بارها و بارها ديده‌ايم افرادي كه از رهبري فاصله گرفتند، عاقبت به‌خير نشدند و قطعاً سعادت از آن كسي است كه همواره در كنار ولايت و گوش به فرمان رهبري معظم انقلاب باشد.

نكوهش اظهارات وحدت‌شكن و تفرقه‌افكن

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هم در بيانيه‌اي با گراميداشت فرخنده ميلاد امام حسين(ع) و روز پاسدار، با نكوهش اقدامات و اظهارات وحدت‌شكن و تفرقه‌انگيز و قدرناشناسي برخي عناصر داخلي، پايدارسازي امنيت ملي و نهادينه‌سازي قدرت منطقه‌اي جمهوري اسلامي ايران را از پيامدهاي پاسداري غيرمحافظه‌كارانه سپاه از انقلاب اسلامي تحت منويات فرماندهي معظم كل قوا و به پشتوانه حمايت ملت ايران دانست.
اين بيانيه امنيت را بزرگ‌ترين نعمت و مزيت منحصر به فرد امروز ايران و ايراني در مقايسه با ساير كشور‌ها و ملت‌هاي منطقه دانسته و با نكوهش اقدامات ناپسند و اظهارات وحدت‌شكن و تفرقه‌انگيز برخي عناصر و چهره‌ها كه با كنايه‌ها و طعنه‌هاي ناصواب خود سپاه و سرداران سرافراز و افتخار آفرين آن را مورد تضعيف قرار مي‌دهند، آورده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پايبندي به اصول و آرمان‌هاي انقلاب و وصاياي حضرت امام (ره) را كه شاه بيت آن اطاعت از ولايت فقيه و اجراي كامل و دقيق فرامين و تدابير ولي فقيه زمان است، همواره نصب العين خود قرار داده و موفقيت‌هاي افتخارآميز خود طي چهار دهه گذشته را مرهون همين«راهبرد» غفلت ناپذير مي‌داند. اين بيانيه با تأكيد براينكه بر خلاف جريان سازي‌هاي موهوم رسانه‌اي، سپاه و سرداران خدوم آن هيچ‌گاه به قدرت مصطلح كه بسياري در عطش دستيابي به آن به هر قيمتي هستند، نينديشيده و صرفاً به تكليف الهي خود در تحقق آرمان‌هاي انقلاب و سربلندي ملت شريف ايران مي‌نگرد، افزوده است: سپاه افتخار مي‌كند كه نام سرداران غيرتمند، انقلابي و ولايي آن همواره در زمره اهداف سرويس‌هاي جاسوسي و جوخه‌هاي ترور منافقين، صهيونيست‌ها و حاميان غربي و منطقه‌اي آنان قرار دارد؛ سپاه افتخار مي‌كند كه همواره در تلخي‌ها و شيريني‌هاي روزگار در كنار مردم شريف ايران بوده و زلزله زدگان كرمانشاه ، ورزقان، بم و گرفتار شدگان در سيل و برف طي ساليان اخير شاهدان صادق و فهيم اين حقيقت هستند. اين بيانيه با تأكيد بر اينكه« آنچه براي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مهم و در اولويت قرار دارد انجام تكليف الهي و پيمودن راه امام و شهدايي است كه در لباس سبز و مقدس اين نهاد انقلابي و مردمي حماسه‌هاي بزرگ تاريخي را رقم زدند»، خاطرنشان كرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و سرداران آن در طول ۴۰ سال گذشته آموخته‌اند براي رسيدن به آرمان‌هاي بلند و در تراز انقلاب، نيازمند عبور از موانع و مشكلات متعددي هستند كه توسط دشمنان خارجي و بدخواهان داخلي در مسير پيش‌روندگي انقلاب و پيشرفت كشور گسترانده شده است و در اين راه لحظه‌اي از مجاهدت و تلاش فروگذار نكرده‌اند. اين بيانيه مي‌افزايد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سال جاري نيز به شدت مورد هجمه سردمداران نظام سلطه و صهيونيسم قرار گرفته است، به گونه‌اي كه رئيس جمهور جنايتكار و بي خرد امريكا در پيام به اصطلاح تبريك نوروزي خود به ملت ايران، بخش عمده‌اي از خزعبلات خود را معطوف به سپاه و سرداران سرافراز آن داشته است و در كمال تأسف در داخل نيز شاهد هستيم برخي دانسته يا نادانسته براي نصيحت!؟ و يا سرزنش!؟ همنوايي با آنها را در دستور كار قرار داده و دستاويز لازم براي تهاجم سازمان يافته رسانه‌هاي بيگانه و ضد انقلاب و مزدوران داخلي آنان را فراهم مي‌سازند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
برادر پژواک نیستند خود دشمن هستند
این ها به ارباب خط می دهند کجا را هدف بگیر
لطفا سخنرانیها را بررسی نمایید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار