کد خبر: 902791
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
اعتراض به سانسور کلاه‌قرمزی
برنامه کودکی که نیمه شب پخش می‌شود!

حمید جبلی صداپیشه کلاه‌قرمزی و پسرخاله در پیامی اینستاگرامی به سانسور‌های اعمال شده بر کلاه قرمزی واکنش نشان داد و نوشت: «به خاطر مردم آمدیم؛ به خاطر مردم لطفا کمتر سانسور کنید!» بعضی رسانه‌های خاص به استقبال این پیام رفتند و توضیح دادند که منظور جبلی از سانسور مربوط به حذف حضور همسر فامیل دور و اعتراض وی به آقای مجری است. این رسانه‌ها نوشتند: در این بخش همسر فامیل دور به آقای مجری اعتراض می‌کند که فامیل دور احتمالا همسری جز او را اختیار کرده است؛ به این دلیل که فامیل دور پیش‌تر فقط به همسرش می‌گفت «موش موشی»، حال آن که به تازگی به شخص جدیدی هم موش موشی می‌گوید. اما آقای مجری همسر فامیل دور را قانع می‌کند که فامیل‌دور به همسرش خیانت نکرده است و همسر جدیدی ندارد؛ بلکه موش موشی یکی از شخصیت‌های مجموعه است که واقعا یک موش است.
با این توضیح ما به نتایجی درباره مجموعه کلاه‌قرمزی رسیدیم. اول اینکه هر وقت عنوان کردن مسائل زناشویی و خیانت و غیره در برنامه‌های کودک آزاد شد به من خبر بدهید چون ایده‌های خیلی خوبی در همین رابطه دارم. مثلاً در قسمت‌های بعدی، کلاه‌قرمزی می‌تواند با دختر همسایه «جاست‌فرند» شود، بعد پای پسرعمه‌زا هم به میان بیاید و یک رابطه مثلثی شکل بگیرد که برای کودکان 3 الی 6 سال بسیار جذاب است! چند تا طرح دیگر هم دارم که از روی سریال‌های ترکیه‌ای اقتباس کرده‌ام و حسابی می‌ترکاند!
مسئله دیگر اینکه چرا این برنامه ساعت 11 شب پخش می‌شد؟! مگر برنامه کودک نیست؟ این موضوع در خانه ما محل اختلاف شده بود. هر شب که به بچه‌هایم می‌گفتم دیروقت است بروید بخوابید جواب می‌دادند که پس چرا تلویزیون برنامه کودک نشان می‌دهد؟ معلوم می‌شود که وقت خواب بچه‌ها نیست و تو به ما دروغ می‌گویی! شاید عده‌ای بگویند کلاه‌قرمزی قدیم‌ها مال کودک بوده و الان دیگر برنامه بزرگسالان یا همان بچه‌های قدیم است. خب اگر اینطور است پس چرا وسطش کارتون و آموزش کاردستی پخش می‌شود؟!
خلاصه اینکه آقای جبلی و طهماسب و دیگر دست اندرکاران کلاه‌قرمزی لطفاً تکلیف ما را روشن کنند که برنامه‌شان مال چه گروه سنی است! تا بعد راجع به سانسور بحث کنیم!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر