کد خبر: 902787
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
سرلشکر صفوي:
سرلشكر رحيم‌صفوي با بيان اينكه ايران از تماميت ارضي سرزمين‌هاي اسلامي دفاع مي‌كند، گفت: ائتلاف امريكايي‌ها، صهيونيست‌ها و برخي كشورهاي منطقه در رابطه با سوريه و عراق با شكست مواجه شد.

به گزارش مهر، سرلشكر سيديحيي رحيم‌صفوي در حاشيه مراسم افتتاحيه مسابقات بين‌المللي قرآن كريم در جمع خبرنگاران، برگزاري اين اجلاس را منحصر به فرد عنوان كرد و گفت: ملت‌هاي اسلامي كه اكثراً به دنبال استقلال، آزادي و حفظ سرزمين‌شان و منافع ملي و امنيت‌شان هستند، بدانند الگوي مقاومت اسلامي، ايران و بيداري اسلامي زير پرچم قرآن است.
سرلشكر رحيم‌صفوي يادآور شد: ما نشان داديم زير پرچم اسلام و قرآن، ايران را از زير حكومت ننگين پادشاهي آزاد كرديم.
دستيار و مشاور عالي فرماندهي كل قوا در مورد فعاليت‌هاي محور مقاومت در منطقه هم اظهار كرد: ما به عنوان قدرتمندترين كشور اسلامي جهان و ولي فقيه ما به عنوان رهبر دفاع از بلاد مسلمين است و ايشان فقط رهبر ايران نيست، بلاد مسلمين هم يمن، سوريه و عراق را شامل می‌شود. جمهوري اسلامي و حكومت اسلامي هر نوع مخاطره‌اي كه براي امت اسلام و تجزيه كشورهاي اسلامي خلاف مصالح باشد از تماميت ارضي تمام سرزمين‌هاي اسلامي دفاع مي‌كنيم.
سرلشكر رحيم‌صفوي با تأكيد بر اينكه بزرگ‌ترين خطر، پيوند امريكايي‌ها و صهيونيست‌هاست، گفت: ما به عنوان جمهوري اسلامي ايران از تماميت ارضي و استقلال ملت‌هاي اسلامي دفاع مي‌كنيم و در حد توان و قدرت‌مان و بضاعت سياسي، اقتصادي و دفاعي‌مان كمك مي‌كنيم تا طرح خاورميانه بزرگ با شكست مواجه شود و امريكايي‌ها و صهيونيست‌ها نتوانند خاورميانه بزرگ را آن طور كه آنها مي‌خواهند پياده كنند.
وي تصريح كرد: ديديم كه ائتلاف امريكايي‌ها، صهيونيست‌ها و برخي كشورهاي منطقه در رابطه با سوريه و عراق با شكست مواجه شد و اين ائتلاف ايران، روسيه، عراق، سوريه و حزب‌الله يمن بود كه پيروز شد و بعد از اين هم پيروزي‌هاي مقاومت ادامه خواهد داشت، امريكايي‌ها قطعاً در سوريه شكست مي‌خورند و شكست‌هاي آنها ادامه دارد. سعودي‌ها قطعاً در يمن شكست مي‌خورند و با عنايت خداوند و اراده ملت‌ها حتماً سرنوشت خودشان را خود تعيين مي‌كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار