کد خبر: 902786
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
نماينده ولي فقيه در سپاه:

نخواهيم گذاشت حركت توفنده انقلاب توسط دشمنان كند شود و سپاه با وجود همه توطئه‌هاي استكبار و بعضي از حكومت‌هاي خودباخته منطقه با تمام وجود پاي آرمان‌هاي انقلاب و ملت ايران ايستاده است و ان‌شاءالله آنچه اين شهدا مقدماتش را فراهم كردند، يعني فتح بيت‌المقدس را محقق مي‌كند.
به گزارش سپاه نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالله حاجي‌صادقي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مراسم يادواره شهداي مدافع حرم نيروي هوافضاي سپاه اظهار داشت: عاشورا و نهضت امام حسين‌(ع) يك فرهنگ است كه موجب بقاي اسلام شد و همه ما مديون امام حسين‌(ع) هستيم و فلسفه وجود سپاه و بسيج هم برگرفته از نهضت امام حسين‌(ع) است. حاجي‌صادقي با بيان اينكه اگر امروز نظام جمهوري اسلامي با شجاعت در دهان استكبار جهاني مي‌زند به بركت خون شهداست، گفت: امروز جنگ با استكبار و غده سرطاني اسرائيل به مرزهاي سرزمين‌هاي اشغالي كشيده شده و اسرائيلي‌ها مي‌گويند اگر روزي ما با سنگ فلسطيني‌ها مواجه بوديم، امروز سنگ فلسطيني‌ها تبديل به موشك شده و ما نمي‌توانيم جلوي آن را بگيريم و خود اسرائيلي‌ها اعتراف مي‌كنند كه اگر رهبر ايران وعده مي‌دهد كه اسرائيل در ۲۵ سال آينده نابود مي‌شود، اين وعده محقق خواهد شد. نماينده ولي فقيه در سپاه با اشاره به اقدامات عربستان در حمايت از گروه‌هاي تروريستي، تصريح كرد: آيا اين افسوس نيست كه از منابع مسلمانان و كساني كه تأمين‌كننده منابع مالي مستكبرين هستند، اقداماتي براي خاموش كردن چراغ اسلام رخ مي‌دهد؟
حاجي‌صادقي در پايان پيروزي جمهوري اسلامي و جبهه مقاومت بر تروريست‌هاي تكفيري و دست‌نشاندگان استكبار جهاني را نتيجه پيروي از مكتب امام حسين‌(ع) دانست و عنوان كرد: پاسداران صبور و بصير انقلاب اسلامي خباثت‌هاي دشمن را از ياد نخواهند برد، نخواهيم گذاشت حركت توفنده انقلاب توسط دشمنان كند شود.
سپاه با وجود همه توطئه‌هاي استكبار و بعضي از حكومت‌هاي خودباخته منطقه با تمام وجود پاي آرمان‌هاي انقلاب و ملت ايران ايستاده است و ان‌شاءالله آنچه اين شهدا مقدماتش را فراهم كردند، يعني فتح بيت‌المقدس را محقق مي‌كند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار