کد خبر: 902704
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
بهرام مشتاقي

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با بیان اینکه برای کشتی فرنگی ما بد است که پنجم آسیا شود، گفت: اگر کادر فنی و مدیر تیم ملی با شورای فنی مشورت می‌کردند و یکی دو تغییر داشتیم به راحتی قهرمان آسیا می‌شدیم.

به گزارش ایسنا، بهرام مشتاقی درباره ارزیابی خود از سطح کیفی رقابت‌های مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: سطح رقابت‌ها بسیار خوب بود و کشتی گیران خوب و آینده داری در این مسابقات توانستند نتایج قابل قبولی بگیرند، به عنوان مثال برخی کشتی گیران تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و تورنمنت اوکراین مانند خدری، خلیلی و... مقابل حریفانشان شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند که این موضوع نشان دهنده این است که کادر فنی و مدیر تیم ملی باید در انتخاب نفرات برای حضور در تیم ملی بیشتر دقت کنند و بررسی‌های دقیق داشته باشند.


عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: وقتی کادر فنی تیم ملی با ما در شورای فنی مشورت نمی‌کنند و تیم را بدون نظرخواهی از ما می‌بندند با کسب جایگاه پنجمی در آسیا ضربه می‌خوریم. تیم ملی با دو یا سه تغیر براحتی می‌توانست قهرمان آسیا شود پس چرا باید خودمان کاری کنیم که ضربه بخوریم. ما برای دعواکردن نیامده‌ایم بلکه هستیم که راه را باز و به تیم ملی کمک کنیم اما به هر حال نظر ما را نخواستند و دیگر این موضوع گذشته است. برای کشتی ایران که همیشه یه سر و گردن بالاتر از آسیا بوده بد است که در آسیا پنجم شود و براحتی می‌شد با مشورت گرفتن و یکی دو تغییر مدال‌های دیگری بگیریم و بجای پنجمی قهرمان آسیا شویم.


وی خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم کادر فنی و مخصوصا مدیر تیم ملی را مواخذه کنیم و زیر سوال ببریم اما نباید کاری کنند که کشتی گیران مستعد، جوان و آینده دار ما هدر بروند و از کشتی زده شوند. شما دیدید این کشتی گیران جوان در همین مسابقات یکی از یکی بهتر و شاداب‌تر بودند و حیف است این چهره‌ها دیده نشوند و برایشان برنامه ریزی درست انجام نشود.

مشتاقی درباره بازگشت خادم به فدراسیون کشتی نیز خاطرنشان کرد: ما نیز مثل همه مردم از بازگشت خادم به کشتی خوشحال شدیم اما باید بگویم بازگشت او نشان دهنده این نیست که مشکلات کشتی حل شده است. خادم به نظر اعضای مجمع احترام گذاشت و به کشتی بازگشت چرا که دو مرتبه با استعفایش مخالفت کردند. دغدغه‌های مالی ما کماکان‌پابرجاست و از سوی دیگر نیز خطر تعلیق کشتی ایران را تهدید می‌کند. ما هیچوقت نمی‌گوییم با رقبای اسراییلی کشتی بگیریم اما مسئولانی که می‌توانند راهگشا باشند با کمیته بین المللی المپیک‌مذاکره کنند و جلوی تعلیق کشتی ایران را که به هیچ وجه دور از انتظار نیست بگیرند. برای ورزش ایران خیلی بد است که کشتی محروم شود. البته این موضوع نه تنها کشتی بلکه ورزش ایران را تهدید می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار