کد خبر: 902696
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سؤالی درباره احتمال خروج واشنگتن از برجام گفت: در این صورت اقدام ایران برای آمریکا بسیار ناخوشایند خواهد بود.

جوان‌آنلاین: محمد جواد ظریف که به‌منظور شرکت در اجلاس بین المللی صلح پایدار سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در پاسخ به سؤالی درباره  واکنش ایران به احتمال خروج آمریکا از برجام، گفت: جمهوری اسلامی ایران حتماً براساس منافع خود عمل می‌کند و در برجام و بیرون برجام انتخاب‌های گسترده‌ای برای اقدام دارد.

وی افزود: حتماً اقدامی که جمهوری اسلامی خواهد کرد و واکنشی که جامعه بین المللی به حرکت آمریکا خواهد داشت، برای آمریکایی‌ها بسیار ناخوشایند خواهد بود.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
واقعا باید برای امور خارجه مملکتی که امریکا تعیین کننده سرنوشت ان است خون باید گریست.
امور خارجه ناکارامد حاصلش این خواهد بود که شروع به بولوف زنی میکند و به خیال خودش رعب و وحشت در دل قدرت های بزرگ جهان می اندازد. اقای ظریف این همه هزینه کردید و بول بیت المال را هدر دادید که اخرش بشینی بگی جواب ایران برای امریکا ناخوشایند است؟ واقعا حیف این همه وقت و هزینه که برای تیم امور خارجه بیسواد سیاسی تا کنون شده است. روزهای اول که جسبیدید به دم اروبا و نتیجه گرفتید فایده ندارد بعدش دست به دامن روسیه شدید دیدید که روسیه امتحان خودش را همین اواخر نسبت به حمله موشکی به سوریه نشان داد و نتیجه اینکه تا کنون مشت خودتان برای هیج برای دنیا باز کردید تا فریاد رسی بیاید ولی افسوس از یک همدرد. دولت روحانی باید بداند هنوز دیر نیست و باید افراد خبره سیاسی با دانش بالا و قاطعیت مطلوب را جایگزین این تیم بدرد نخور امور خارجی کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار