کد خبر: 902675
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: ورزش یکی از راهکارهای اصلی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی نواداد در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل با تاکید بر اینکه ما از برنامه‌های توسعه ورزش در استان حمایت می‌کنیم، گفت: باید توجه داشت که توسعه ورزش همگانی برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه ورزش یکی از راهکارهای اصلی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان است، افزود: در همین راستا لازم است که رسانه ملی در تبلیغات ورزشی همت کند و جامعه را به سمت و سوی ورزش سوق دهد.

نواداد به امضای پروتکل همکاری بین ورزش استان اردبیل با کشورهای همسایه به ویژه جمهوری آذربایجان است تاکید و تصریح کرد: این موضوع برای توسعه ورزش و تحقق صنعت توریسم ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز گفت: صدا و سیمای مرکز اردبیل با بهره‌گیری از کارشناسان رشته‌های ورزشی برنامه‌های مختلف و جذابی را در ساعات مختلف در جدول پخش برنامه‌ شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان قرار داده است.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش در میان مردم جامعه را به سمت سلامت و نشاط اجتماعی هدایت می‌کند، افزود: بر همین اساس تولید برنامه ورزش صبحگاهی در اردبیل بعد از چند سال وقفه آغاز شده و تولید شش قسمت برنامه رادیویی در طول هفته نیز انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر