کد خبر: 902658
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
فرمانده ناحیه بسیج امام علی (ع) :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) گفت: در سال ۹۷ اعتلای بسیج دنبال می‌شود که یکی از این برنامه‌ها در حوزه دانش آموزی مسجد، مدرسه و منزل یعنی ارتباط دانش آموز از مدرسه با مسجد و منزل یک ارتباط هدفمند و خوب باشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، فرمانده ناحیه بسیج امام علی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان بخش کوهپایه و جلگه اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری تکلیف را برای ما سنگین می‌کند که اگر با جوان طرفیم باید فضایی را ایجاد کنیم که جوان خوب رشد کند و اگر با دوستان طرفیم تحسین آنان از بسیج را بر انگیزد و اگر طرف حساب ما، دشمن است باید بسیج باعث بیم و ترس دشمن شود که اگر این جمله مقام معظم رهبری را به آن عمل کنیم کفایت می‌کند.

حسن عجمی با اشاره به تولید ملی به عنوان شعار سال، گفت: حسن بسیج تبعیت محض از ولایت فقیه است و بسیجی باید نگذارد حرف مقام معظم رهبری زمین بماند و بسیجی و و توجه به خرید کالای ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) تصریح کرد: در سال 97 اعتلای بسیج دنبال می‌شود که یکی از این برنامه‌ها در حوزه دانش‌آموزی مسجد، مدرسه و منزل یعنی ارتباط دانش‌آموز از مدرسه با مسجد و منزل یک ارتباط هدفمند و خوب باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های دیگر قرض الحسنه‌های اشتغال‌زا است که به هدف اشتغال دنبال می‌شود و از طرح‌های دیگر گشت‌های امنیت پایگاه محور، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و طرح شهید رهنمون که استفاده از بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم است برای اعتلای بسیج در سال 97 انجام خواهد گرفت.

عجمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، اذعان کرد: ما در هیچ کشوری قصد دخالت نداریم و هر جا که حضور پیدا کردیم خواست دولت و مردم آن کشور است و برای هر حضور محاسبات منطقی انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به انتقاد بعضی‌ها از نقش ایران در سوریه، گفت: شما اگر یک فیلم به نام به وقت شام یا فیلم کمدی پایتخت را ببینید می‌بینید که خیانت‌های امریکا و دست نشانده‌های آن‌ها در حق سوریه بسیار بود و اگر ما حضور پیدا نمی‌کردیم معلوم نبود الآن در شهرهای خودمان چه خبر باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبری فرمودند ما در عدالت عقب هستیم و به منزله این است که به 100 درصد کار نرسیدیم و توقعات که مردم از نظام دارند به نتیجه نرسیده است و در سال 97 باید همه دست به دست هم بدهیم و معیشت مردم و اقتصاد را دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در سال حمایت از کالای ایرانی در گام اول حفظ وحدت مردم، نظام و دولت و کمک به یکدیگر است تا مشکلات کشور حل شود.

عجمی اظهار کرد: دلیل اصلی سنگ پرانی‌های امروز امریکا در منطقه پیشروی‌های خوبی است که در سوریه انجام شده و اهداف امریکا محقق نشده است و دست برتر در اختیار مقاومت است و دوران بزن و در رو تمام شده و مقاومت سیلی سختی به دشمن خواهد زد.

در آیین تکریم و معارفه فرماندهان بخش کوهپایه و جلگه در مراسم جداگانه با حضور حسن عجمی و مسؤولان بخش علیخانی و مرادی به عنوان فرماندهان بخش کوهپایه و جلگه معرفی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر