کد خبر: 902610
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

بهمن ورمرزيار، سارق مسلح كه با همدستي سه نفر از دوستانش به طلافروشي كسري در شهر همدان دستبرد زده بود سحرگاه ديروز اعدام شد.
كامران حمزه، دادستان همدان در واكنش به خبرهاي منتشر شده درباره پرونده متهم گفت: روز دوشنبه، 28 فروردين‌ماه به علت وجود اشكال قضائي در پرونده بهمن ورمرزيار، اجراي حكم وي به تعويق افتاد كه پس از رفع مشكل قضائي پرونده، حكم اعدام وي صبح ديروز اجرا شد. حكم اعدام متهم قرار بود صبح روز سه‌شنبه اجرا شود كه در فضاي مجازي اخباري منتشر شد مبني بر اينكه اين حكم با دستور مقامات عالي‌رتبه، موقتاً متوقف شده است. دادستان همدان با بيان اينكه توقف اجراي حكم با دستور مقامات عالي‌رتبه صحت ندارد، تأكيد كرد كه علت تعويق اجراي حكم فقط وجود يك اشكال قضائي بود.
پرونده اين سارق مسلح شامگاه دهم فروردين‌سال 94 به جريان افتاد. او شب حادثه همراه همدستش مهدي كه اسلحه كلاشنيكف به دست داشت به طلافروشي كسري در منطقه حصار امام خميني دستبرد زد. دو متهم لحظاتي بعد از سرقت موفق شدند با سرقت سه‌كيلو طلا از محل فرار كنند اما در جريان فرار مهدي به دست مردم گرفتار شد و بهمن موفق به فرار شد. در حالي كه تحقيقات پليس در جريان بود بهمن به همراه طلاهاي سرقت شده خود را تسليم پليس كرد. او گفت شغل آرايشگري دارد و براي رسيدن به ثروت يك‌شبه فريب دوستانش را خورده و دست به سرقت زده است. او همچنين دو همدست ديگر خود را كه هنگام حادثه در ميان جمعيت پناه گرفته‌بودند و وظيفه رصد كردن محل حادثه را به عهده داشتند به پليس معرفي كرد. با كامل شدن تحقيقات، هرچند بهمن موفق شد رضايت شاكي را جلب كند، اما بازپرس متهمان را به اتهام محاربه مجرم شناخته و پرونده آنها در دادگاه انقلاب بررسي شد. قاضي بعد از بررسي اوراق پرونده بهمن و مهدي را به اعدام و دو همدست ديگر را به حبس محكوم كرد كه بعد از تأييد رأي در ديوان عالي كشور حكم دادگاه سحرگاه ديروز در مورد بهمن اجرا شد.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
1
0
مگه طرف خودشو معرفی نکرده،این یعنی پشیمونی،گرچه اتفاقی که افتاده این ازش کم نمیکنه،اما اون قسمت تخفیف جرم به خاطر پشیمونی و معرفی خودش کجا رفته، به نظر شما این دامن نمیزنه به این که اگه یه نفر یه خطا انجام داد تا تهش بره و پشت سرش رو هم نگاه نکنه و امیدی به تخفیف نداشته باشه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار