کد خبر: 902606
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرد جواني كه متهم است پسر 17‌ساله‌اي را به خاطر رقابت عشقي در جنوب تهران به قتل رسانده است پس از دستگيري قتل را انكار كرد.

به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده از صبح روز دوشنبه 27‌فروردين‌ امسال با اعلام خبر مرگ مشكوك پسر 17‌ساله‌اي به نام اشكان در بيمارستان آيت‌الله كاشاني در دستور كار مأموران پليس قرار گرفت. بررسي‌ها نشان داد مقتول و يكي از دوستانش بامداد روز جمعه 24 فروردين‌ماه در حالي كه در درگيري با مرد جواني به نام سروش به شدت زخمي شده بودند به بيمارستان منتقل مي‌شوند، اما مقتول پس از چند روز بستري به خاطر خونريزي شديد در بيمارستان فوت مي‌كند. دوست مقتول گفت: اشكان مدتي است با زن جواني به نام فتانه رابطه دوستي دارد و قرار است با هم ازدواج كنند. از طرفي هم سروش، رقيب عشقي اشكان بود و شب حادثه ما در حال رساندن فتانه به خانه‌اش بوديم كه با سروش درگير شديم و او ما را با قمه زخمي كرد.
فتانه هم در تحقيقات گفت: سه‌سال قبل براي چاپ تراكت و تبليغات به دفتر چاپ و تكثير رفته بودم كه با اشكان آشنا شدم. از آنجايي كه من از شوهرم طلاق گرفته بودم تصميم گرفتم با اشكان ازدواج كنم و به همين دليل رابطه ما ادامه داشت. در اين ميان سروش هم كه بچه محل ما بود به من ابراز علاقه مي‌كرد، اما من به اشكان قول ازدواج داده بودم و علاقه به سروش نداشتم. شب حادثه اشكان و دوستش مرا با موتور سيكلت به در خانه‌ام رساندند كه سروش راه آنها را سد كرد و با قمه آنها را زخمي كرد. پس از اين مأموران تحقيقات خود را براي دستگيري متهم ادامه دادند تا اينكه صبح ديروز سروش خودش را به مأموران معرفي كرد.
وي در بازجويي‌ها قتل اشكان را انكار كرد و گفت: من اصلاً با فتانه هيچ ارتباطي ندارم و چون خودم متأهل هستم و دو بچه دارم و از طرفي هم چهار سال است به بيماري سرطان خون دچار شده‌ام و مشكلات زيادي در زندگي‌ام دارم. وقتي در روزنامه‌ها خواندم كه پليس در تعقيب من است خودم را به مأموران معرفي كردم تا اعلام كنم نه علاقه‌اي به فتانه داشته‌ام و نه ارتباطي با او دارم و شب حادثه هم اصلاً با اشكان و دوستش درگير نشده‌ام.
تحقيقات از متهم براي روشن شدن زوايايي پنهان حادثه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار