کد خبر: 902545
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پایان عملیات امدادرسانی در محور‌های ۱۱ استان که درگیر برف و کولاک شده بودند، جزئیات امدادرسانی‌ها را تشریح کرد.
 
ایسنا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پایان عملیات امدادرسانی در محور‌های ۱۱ استان که درگیر برف و کولاک شده بودند، جزئیات امدادرسانی‌ها را تشریح کرد.

شاهین فتحی با اشاره به پایان عملیات امدادرسانی در برف و کولاک که روز‌های اخیر بعضی از استان‌های کشور را درگیر کرده بود، اظهار کرد: از ۲۵ تا ۲۸ فروردین ماه جاری امدادگران، در ۱۹ محور و مناطق عشایر نشین در ۱۱ استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، قزوین، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان و مازندران امدادرسانی کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در این مدت، ۱۱۶ امدادگر در قالب ۳۷ تیم امدادرسانی کردند و به ۱۰۶۱ نفر امدادرسانی شد که از این میان ۷۱ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

وی اضافه کرد: امدادگران در مسیر‌های برف گیر، به خودرو‌هایی که در راه ماندند نیز امدادرسانی کردند و مجموعا در طول این مدت ۱۷۱ خودرو از برف رهاسازی شدند.

فتحی همچنین گفت: اقلام مختلفی از جمله پتو، نایلون، کنسروجات و نان نیز میان این افراد توزیع شد.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار