کد خبر: 902533
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در کمیسیون‌های شورا خبر داد و گفت: به زودی لایحه افزایش کرایه‌ها در صحن مطرح خواهد شد و پس از تایید فرمانداری پیش بینی می‌شود تا اواسط اردیبهشت اجرا شود.
 
 
تسنیم: عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در کمیسیون‌های شورا خبر داد و گفت: به زودی لایحه افزایش کرایه‌ها در صحن مطرح خواهد شد و پس از تایید فرمانداری پیش بینی می‌شود تا اواسط اردیبهشت اجرا شود.

زهرا نژادبهرام  با اشاره به بررسی لایحه تعیین کرایه‌ها اتوبوس، مینی بوس و تاکسی اظهار کرد: پس از تصویب یک فوریت این لوایح قرار شد میزان افزایش کرایه‌ها در کمیسیون‌ها اصلی و فرعی شورای شهر تهران بررسی شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس این لوایح در دستور کاری کمیسیون‌ها قرار گرفته و در نهایت کمیسیون‌ها به افزایش کرایه‌ها در سال جاری رای دادند.

نژاد‌بهرام ادامه داد: بدین ترتیب افزایش ۱۰ درصدی اتوبوس‌های بخش عمومی و افزایش ۱۵ درصدی اتوبوس‌های بخش خصوصی و افزایش ۱۲.۵ درصدی نرخ کرایه انواع تاکسی مورد تایید اعضای شورای شهر تهران در کمیسیون‌ها قرار گرفته است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه هفته آینده لایحه تعیین نرخ کرایه‌ها اتوبوس، مینی بوس و تاکسی در صحن شورا بررسی و بعداز تصویب برای تایید به فرمانداری ارسال خواهد شد و در صورت موافقت فرمانداری پیش بینی می‌شود تا اواسط اردیبهشت کرایه‌ها افزایش یابد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
فقط حقوق کارکنان بدبخت معلوم نشد چی شد افزایش پیدا نکرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار