کد خبر: 902527
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
ثبت‌نام نامزدها از اول اردیبهشت
رئیس سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای استانی سازمان به‌زودی برگزار می‌شود .

محمدرضا نقمی با اشاره به زمان آغاز ثبت‌نام از داوطلبان این شوراها اظهار کرد: داوطلبان انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان می‌توانند از تاریخ 1 تا 5 اردیبهشت‌ماه برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کنند .

وی با بیان اینکه اسامی نهایی داوطلبان تائید صلاحیت شده حداکثر تا تاریخ 22 خردادماه اعلام می‌شود اضافه کرد: نامزدهای تائید صلاحیت شده می‌توانند از تاریخ 24 تا 30 خردادماه برنامه‌های خود را اعلام کرده و به تبلیغات بپردازند.

رئیس سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان با اشاره به زمان برگزاری این انتخابات نیز گفت: مجمع عمومی و انتخابات شورای استانی سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یکم تیرماه هم زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس قوانین در صورت به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی انتخابات به مرحله دوم موکول می‌شود.

نقمی افزود: مجمع عمومی نوبت دوم و مرحله دوم انتخابات شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان (در صورت نداشتن حد نصاب در مرحله اول) در 22 تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد گردید و نخستین جلسه شورای جدید نیز بلافاصله پس از تائید انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار می‌شود .

رئیس سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان به برخی از شرایط داوطلبان برای حضور در این انتخابات اشاره کرد و گفت: نداشتن محکومیت‌ مراکز کیفری و عدم وابستگی به گروه‌های غیرقانونی، تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به قانون اساسی، عضویت در سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و داشتن کارت عضویت معتبر و نداشتن سوء شهرت اجتماعی و شغلی، برخی از شرایط حضور نامزدهای انتخاباتی شورای استان سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار