کد خبر: 902521
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
بهبودی در نشست کمیته برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان هوراند:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: رضایتمندی، آسایش و حقوق شهروندی در کنار هم توسعه را تعریف و ایجاد می‌کنند.

داود بهبودی  در جلسه مشترک کمیته برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان هوراند اظهار کرد: در تعریف اقتصاد مقاومتی منظور از بعد درونزایی همان توانمندی‌های داخل شهرستان و منظور از برونگرایی امکاناتی مثل بازار شهرستان است که می‌تواند فرصتی برای توسعه شهرستان باشد.

وی افزود: همه ما که برای نظام کار می‌کنیم وظیفه داریم خادم مردم باشیم و نتیجه آن باید کسب رضایت مردم باشد؛ ولی با وجود زحمات زیادی که کشیده‌ایم به نقطه مطلوب و مورد نظر نرسیده‌ایم.

بهبودی در عین حال خاطرنشان کرد: برای تحقق رضایتمندی و برآورده کردن توقعات مردم الزاماتی لازم داریم که تغییر رویکرد و جلب مشارکت مردم از جمله آنها است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی توضیح داد: زمانی نظام منابع وسیعی در اختیار داشت و می‌خواست توسعه را خودش ایجاد کند؛ اما دیگر منابع گذشته در اختیار نیست و اگر هم باشد نتیجه این مدل توسعه همین است که اکنون شاهد آن هستیم.

این اقتصاددان اضافه کرد: رویکرد جدید ما برای جلب مشارکت مردم در امر توسعه ایجاد مجمع مشورتی توسعه شهرستان‌ها و پیش‌شرط آن ایجاد فضای گفت‌وگو و هم‌اندیشی است.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه روسای ادارات جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، بسیج سازندگی، صنعت معدن و تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد دستگاه متبوع در زمینه تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر