کد خبر: 902508
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
معان درمان دانشگاه علوم پزشکی:
جلسه کمیته اقتصاد درمان استان با محوریت کنترل و مدیریت هزینه ها و تبیین سیاست های کلان سازمان بیمه سلامت ایران در سال ۹۷ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان ، جلسه کمیته اقتصاد درمان استان با حضور معاون درمان ریاست دانشگاه علوم پزشکی و مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در معاونت درمان دانشگاه اصفهان برگزار شد.

در این نشست که با محوریت کنترل و مدیریت هزینه ها و تبیین سیاست های کلان سازمان بیمه سلامت ایران در سال ۹۷ برگزار شد،  دکتر کلیدری معان درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت : با توجه به محدودیت بودجه ای در سال 97 باید به طور جد مدیریت هزینه ها در اولویت قرار گیرد. ایشان با بررسی راه های کنترل هزینه ، پیشنهاداتی نیز در این زمینه مطرح نمود .

 دکتر کلیدری در ادامه افزود : هزینه های بیمارستانی را بر مبنای محاسبه و تعیین هزینه ها که توسط سازمان بیمه سلامت اعلام می گردد قرار داده و به بیمارستان ها اعلام می کنیم .

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان از همراهی و رویکرد معاونت درمان تشکر و قدردانی نمود  و افزود:  خرسندیم که در سال 97 ، وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت عزم جدی به کنترل هزینه های حوزه درمان دارند . سازمان بیمه سلامت نیز با توجه به محدودیت بودجه در سال 97 آماده اقدام برای اجرای راههایی که منجر به کنترل هزینه ها است می باشد. دکتر بانک ادامه داد: این سازمان آمادگی لازم جهت حذف دفترچه و الکترونیکی نمودن روند خدمت رسانی را با همکاری معاونت درمان و معاونت بهداشتی دانشگاه دارد .

ایشان همچنین در خصوص کنترل و مدیریت هزینه ها پیشنهاد نمودند : باید به سمت سیستم ارجاع حرکت کنیم تا بسیاری از هزینه های زائد حذف گردد .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار