کد خبر: 902458
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

ابراهيم حاتمي‌كيا كارگردان شناخته شده ايراني تجربه‌هاي خود را در زمينه فيلمسازي با دانشجوياني از ۳۰ كشور جهان در سي و ششمين جشنواره جهاني فيلم فجر به اشتراك مي‌گذارد.
حاتمي‌كيا به عنوان يكي از استادان بخش «دارالفنون» جشنواره جهاني فيلم فجر يك ورك‌شاپ دو ساعته در پرديس چارسو خواهد داشت و از تجربيات خود در زمينه فيلمسازي مي‌گويد.
اين كارگردان در اين ورك‌شاپ، نگاهي به فيلم سينمايي «به وقت شام» خواهد داشت كه اين روزها روي پرده سينماهاي ايران است. وي همچنين در اين جلسه با نشان دادن صحنه هايي از «به وقت شام» درباره روند ساخت اين اثر توضيح مي‌دهد.
برنامه‌هاي «دارالفنون» از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۸ فروردين ماه در پرديس چارسو آغاز شده و تا دوشنبه سوم ارديبهشت ماه ادامه دارد. در بخش دارالفنون سي و ششمين جشنواره جهاني فيلم فجر هر روز كارگاه‌هاي تخصصي براي ۱۱۰ نفر از دانشجويان ايراني و خارجي تدارك ديده شده است كه از جمله اين كارگاه‌ها مي‌توان به كارگاه آموزش فيلمنامه‌نويسي، كارگرداني، فيلمبرداري، تدوين، طراحي صحنه، بازيگري، تهيه و توليد فيلم و... اشاره كرد.
مازيار ميري مديريت بخش «دارالفنون» سي و ششمين جشنواره جهاني فيلم فجر را به عهده دارد.
سي و ششمين جشنواره جهاني فيلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوريل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردين تا هفتم ارديبهشت ۱۳۹۷) به دبيري سيدرضا ميركريمي در تهران برگزار مي‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار