کد خبر: 902420
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
فرمانده نيروي زميني ارتش:
به وضوح مشخص است كه امريكا جهت تأمين منافع خود، راهبرد جنگ بي‌پايان را در دستور كار قرار داده و با مديريت داعش، بي‌ثباتي در منطقه را هدف گذاري كرده است.

به گزارش فارس، امير كيومرث حيدري فرمانده نيروي زميني ارتش در ديدار وابستگان نظامي خارجي مقيم ايران به مناسبت ۲۹ فروردين روز ارتش، گفت: كاملاً واضح و آشكار است كه امريكايي‌ها خود عامل اصلي ناامني در افغانستان هستند و كشتارهايي كه به اسم مذهب در اين منطقه، از حدود 20 سال قبل انجام گرفت، مستقيم يا غيرمستقيم به وسيله عوامل امريكا بود و اكنون نيز به دنبال آن هستند كه با ايجاد ناامني، حضور ناميمون خود را موجه جلوه دهند و اهداف سياسي و اقتصادي شان را پيش ببرند.
حيدري اظهار داشت: به وضوح مشخص است كه امريكا جهت تأمين منافع خود، راهبرد جنگ بي‌پايان را در دستور كار قرار داده و با مديريت داعش، بي‌ثباتي در منطقه را هدف گذاري كرده است و در همين راستا با انعقاد قراردادهاي مختلف نظامي و غيرنظامي با كشورهاي منطقه و فروش تجهيزات مختلف به دنبال تقسيم موازنه قدرت منطقه‌اي به نفع همپيمانان خود است و بي‌ثبات‌سازي داخلي جمهوري اسلامي ايران را به توصيه كیسينجر به عنوان راهكار كاهش قدرت منطقه‌اي ايران پيگيري مي‌كند. وي ادامه داد: بي‌ثبات‌سازي جمهوري اسلامي ايران رؤياي ناكام سران رژيم صهيونيستي، حاميان و همپيمانان آنهاست كه مواضع آنان در جريان اغتشاشات اخير به خوبي آن را نشان داد.
با وجود اين، جمهوري اسلامي ايران به دليل برخورداري از پايگاه عظيم مردمي در تمامي چهار دهه گذشته توانسته بر مشكلات غلبه كند و به عنوان يك كشور قدرتمند، با ثبات و داراي نقش سازنده منطقه‌اي از جمله در تقابل با تروريسم ظاهر شود.
فرمانده نيروي زميني ارتش تصريح كرد: امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران كه دفاع از نظام، استقلال و تماميت ارزي كشور و مردم ايران را در سرلوحه مأموريت‌هاي خود دارد هر كجا منافع ملي است نيروهاي مسلح ما در خط مقدم منافع ملي و حراست از آن حضور دارند.
هر كجا كه ملت ما با رنج و سختي مواجه شود نيروهاي مسلح در كنار مردم هستند. هر كجا آلام طبيعي و مشكلات باشد نيروهاي مسلح در كنار مردم خواهند بود. اين ارتباط عميق ميان نيروهاي مسلح و ملت ايران يكي از ويژگي‌هاي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران است.
حيدري گفت: نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در حال يك تحول بزرگ و تكميل آن است و نيروهايي كه در ساختار جديد به‌وجود مي‌آيند نيروهاي متحرك، هجومي، پرتوان و واكنش سريع هستند كه طومار هر دشمني را در كوتاه‌ترين زمان به هم خواهند پيچيد. در آينده‌اي بسيار نزديك، چهره‌اي جديد، چابك، با تحرك و داراي قدرت تهاجم بالا را در نيروي زميني شاهد خواهيم بود.
پيام سرلشكر موسوي
به مناسبت 29 فروردين روز ارتش
نقش ارتش در دفاع از حريم حرم‌ها در زمان مقتضي به نحو شايسته بازگو خواهد شد.
امير سرلشكر سيدعبدالرحيم موسوي فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز به مناسبت فرارسيدن 29 فروردين روز ارتش و گراميداشت حماسه آفريني‌هاي نيروي زميني پيام تبريكي صادر كرد كه در بخشي از آن آمده است:
پيشقراولي ارتش در مبارزه با ضد انقلاب از همان روزهاي اول، ايستادگي تاريخي و مثال‌زدني ارتش در مقابل تجاوز بعثي‌ها و سرانجام به خاك ماليدن پوزه متجاوز، با تقديم 48 هزار شهيد گلگون كفن، برقراري امنيت آسمان ايران عزيز در طول 40 سال با گشت‌هاي شبانه‌روزي نيروي هوايي و چشمان بيدار پدافند، به اهتزاز درآوردن پرچم اقتدار ايران در آب‌هاي آزاد و پهنه اقيانوس‌ها با نيروي دريايي، امن نگه داشتن مرزها با نقطه عطف سد ورود داعش در مرزهاي غربي با نيروي زميني و آمادگي دائمي همه نيروها براي برخورد با هرگونه تجاوز، تنها بخشي از نتايج تصميم آن اراده مبارك حضرت امام خميني(ره) است.
عمليات مردم ياري و ابراز عشق به مردم در حوادث طبيعي مانند سيل، زلزله، برف و يخبندان و آتش‌سوزي و نيز رسيدگي‌هاي بهداشتي و درماني و سازندگي در مناطق محروم، جلوه ديگري از بركت احياي ارتش است. نقش ارتش در دفاع از حريم حرم‌ها، روايت هيجان‌انگيزي دارد كه در زمان مقتضي به نحو شايسته بازگو خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار