کد خبر: 902414
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صدرنشینی پرسپولیس در مرحله گروهی، ناشی از بازی منطقی این تیم مقابل السد قطر بود.

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل السد قطر که منجر به صعود پرسپولیس به عنوان تیم اول گروه C لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک هشتم نهایی شد، گفت: گل به خودی مرتضی پورعلی گنجی در دقایق اول بازی باعث شد تا السد مجبور شود از همان ابتدا رو به جلو بازی کرده و فکر جبران نتیجه باشد. اما هافبک‌های پرسپولیس خیلی بهتر از قبل بودند و توانستند فضاهای خالی را تا حدود زیادی پر کنند.

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت ادامه داد: البته پرسپولیس خوش شانس هم بود که گل نخورد. مهاجمان السد با توجه به اینکه خیلی خوب توسط ژاوی تغذیه می شدند توانستند موقعیت های خطرناکی را در نیمه دوم بازی ایجاد کنند. با این حال فشردگی بازیکنان پرسپولیس در نیمه خودشان باعث شد تا مهاجمان این تیم نتوانند صاحب فضای لازم شوند و ضربات نهایی را خوب بزنند. در مجموع باید گفت شاگردان برانکو ایوانکوویچ خیلی خوب بازی را کنترل کردند. بازی منطقی پرسپولیس باعث پیروزی این تیم شد.

وی در پایان درباره اینکه پرسپولیس در آسیا می تواند به موفقیت های متوالی دست پیدا کند تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس همچنان جای کار دارد. باید دید برانکو ایوانکوویچ می خواهد بازی زیبا هم داشته باشد یا فقط به نتیجه فکر خواهدکرد. پرسپولیس در بازی با السد موفق ظاهر شد اما حالا وقتش است تا بتواند خودش را برای بازی های مهم حذفی آماده کند. دیدارهای مرحله حذفی، جای هیچ اشتباهی را باقی نمی‌گذارد و بازیکنان پرسپولیس باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا درصد اشتباهاتشان پایین تر بیاید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار