کد خبر: 902387
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
بعد از اجرای آزمایشی طرح فروش اینترنتی برق در مشگین‌شهر امسال تلاش می‌کنیم تا در همه امور دوازده‌گانه شرکت توزیع برق استان اردبیل این طرح را به شکل فراگیر اجرایی و عملیاتی کنیم.

رئوف حسن‌پور سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین برق اردبیل با عنوان کردن مطلب فوق گفت: ما در معاونت فروش خدمات مشترکین شرکت و در راستای تکریم ارباب رجوع، توسعه دولت الکترونیک و کم کردن مراجعات حضوری مردم نسبت به تهیه نرم‌افزار و راه‌اندازی و فروش اینترنتی انشعاب برق اقدام کردیم.

 وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار سال قبل و در مشکین‌شهر به صورت پایلوت اجرای این طرح را آغاز کردیم به طوری که با کاهش مراجعه مردم به اداره و ارتباط بهتر اداره با مردم از طریق پیامک موفق شدیم مراحل مختلف فروش و واگذاری انشعابات را انجام دهیم.

 سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین برق اردبیل افزود: در این طرح کلیه مراحل فروش از طریق پیامک به مردم اطلاع‌رسانی شده و نیازی به مراجعه حضوری آنها نیست.

حسن‌پور ادامه داد: با دستور و پیگیری مدیر عامل شرکت ما این کار را در استان و در راستای سهولت کار و تکریم ارباب رجوع در امور دوازده‌گانه استان اجرایی می‌کنیم تا به شکل فراگیر طرح فروش اینترنتی انشعاب را شاهد باشیم.

 وی ادامه داد: اجرای این طرح در مشگین‌شهر با استقبال خوب مردم و رضایتمندی آنها روبرو شده و ما با بهره‌گیری از ظرفیت 80 دفتر پیشخوان در سطح استان سعی داریم تا کارهای مربوط به فروش و خدمات بعد از فروش شرکت از طریق این دفاتر انجام شده و مردم بدون معطلی با مراجعه به این دفاتر بتوانند خدمات مناسبی را دریافت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار