کد خبر: 902368
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
مدیر تیم های ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه قهرمانی در لیگ جهانی حق ایران است، گفت: برای کسب این عنوان با یکی از دو تیم روسیه یا بوسنی در فینال رقابت خواهیم کرد.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طبق برنامه از پیش اعلام شده، نخستین دوره رقابت های والیبال نشسته لیگ جهانی از پنجشنبه (۳۰ فرودین ماه) در تبریز آغاز می شود، گفت: بامداد امروز سه تیم روسیه، آمریکا و اوکراین وارد ایران شدند. امشب هم دو تیم بوسنی و آلمان به ایران سفر می کنند تا در محل برگزاری رقابت ها مستقر شوند. 

وی با تاکید بر اینکه شرایط برای آغاز اولین دوره رقابت های والیبال نشسته لیگ جهانی در تبریز به طور کامل مهیاست، تصریح کرد: سرپرست فنی و داورانی که قرار است دیدارهای این دوره مسابقات را قضاوت کنند، طی روزهای گذشته به ایران سفر کردند. در کل اینکه همه کارها خوب و طبق برنامه پیش می رود.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در مورد آخرین وضعیت این تیم برای حضور در لیگ جهانی نیز گفت: تیم ملی والیبال نشسته ایران روز گذشته آخرین تمرینات خود در تهران را انجام داد و عصر هم راهی تبریز شد تا در محل بازی ها اسکان پیدا کند. ۱۲ بازیکنی که ترکیب تیم ملی را در این رقابت ها تشکیل خواهند داد، همگی از آمادگی خوبی برخوردار هستند. با توجه به اینکه مسابقات از روز پنجشنبه آغاز می شود، بازیکنان امروز و فردا هم جلسات تمرینی در تبریز خواهند داشت تا برای آغاز بازی ها و برگزاری اولین دیدار برابر روسیه آماده تر شوند. 

نماینده سازمان جهانی پاراوالیبال در امور اجرایی اولین دوره لیگ جهانی با تاکید بر اینکه علاوه بر ایران، هر پنچ تیم دیگر شرکت کننده با آمادگی و استفاده از بازیکنان سطح بالا در مسابقات شرکت خواهند داشت، خاطرنشان کرد: قطعا مسابقاتی در بالاترین کیفیت و سطح را شاهد خواهیم بود. ایران، روسیه و بوسنی تیم های اول تا سوم در رنکینگ جهانی هستند که در مسابقات حضور دارند. تیم های دیگر هم از رنکینگ بالایی برخوردار هستند. حضور همین سه تیم اول رنکینگ جهانی به مسابقات اعتبار می دهد. 

رضایی در مورد عملکرد احتمالی تیم ملی والیبال نشسته در لیگ جهانی گفت: در ورزش ضمانتی برای نتیجه گیری نیست اما حق تیم ایران قهرمانی است. بازیکنان زحمیت زیادی کشیده اند و از آمادگی خوبی هم برخوردار هستند. سعی می کنیم قهرمان مسابقات شویم.

وی همچنین یادآور شد: به احتمال خیلی زیاد ایران فینالیست می شود. از بین دو تیم روسیه و بوسنی هم یک تیم حریف ما در فینال خواهد بود. حالا اینکه کدام یک از این دو تیم فینالیست شوند، اصلا مشخص نیست. مسلما هر تیمی تلاش بیشتری داشته باشد و آماده تر باشد، می تواند به این مرحله راه یابد. در هر صورت از حالا آماده رویارویی با آماده ترین تیم در فینال لیگ جهانی هستیم. 

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در پایان گفت: تیم ملی والیبال نشسته به جز لیگ جهانی که اولین دوره خود را تجربه خواهد کرد، عنوان قهرمانی سایر رویدادها را کسب کرده است. بازی های پارالمپیک، بازی های پاراآسیایی، مسابقات قهرمانی جهانی و آسیا و .... رویدادهایی هستند که تیم ملی والیبال نشسته ایران از حضور در آنها قهرمان شده است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار