کد خبر: 902346
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، آخرین وضعیت درمان دانش‌آموزاسلام‌آبادغربی را تشریح کرد و از سوختگی ۹ درصدی وی از ناحیه صورت و تنه خبر داد.
 
مهر: رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، آخرین وضعیت درمان دانش‌آموزاسلام‌آبادغربی را تشریح کرد و از سوختگی ۹ درصدی وی از ناحیه صورت و تنه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، دکتر بهنام رضا مخصوصی در تشریح روند درمان و وضعیت جسمانی و عمومی پسر بچه قربانی اسید پاشی گفت: ۲ روز پیش ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه پسر بچه ۱۱ ساله ساکن اسلام آباد غرب بر اثر سوختگی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد و سریعا مورد مداوا قرار گرفت.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: این دانش آموز دچار ۹ درصد سوختگی عمیق از ناحیه صورت و قسمتی از تنه شده است.

این مسئول ادامه داد: روز گذشته یک عمل جراحی بر روی قسمت‌های سوخته وی انجام شد و به طور حتم در روز‌های آینده نیز نیازمند عمل‌های دیگر خواهد بود.

وی ادامه داد: صورت این بیمار دچار آسیب جدی شده و چشم این نوجوان نیز به شدت آسیب دیده است و امیدواریم با تلاش تیم مجرب سوختگی بیمارستان بتوانیم از عارضه وی کم کنیم.

گفتنی است؛ این پسر بچه ۱۱ ساله روز گذشته در اسلام آباد غرب هنگام رفتن به مدرسه از جانب دو پسر ۱۵ و ۲۰ ساله مورد اسید پاشی قرار گرفت و اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه تحت درمان است.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار