کد خبر: 902320
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای حفاظت از مزارع این شهرستان گفت: عملیات مبارزه با آفت سن مادری در مزارع شهرستان دامغان در حال انجام است .

سید محسن طباطبائیان اظهار کرد: مبارزه با آفت سن مادری در مزارع شهرستان دامغان از اوایل امسال آغازشده است .

وی با بیان اینکه تاکنون در سطح برخی مزارع عملیات مبارزه با آفت سن انجام‌شده است افزود: تاکنون در سطح 135 هکتار عملیات مبارزه با آفت سن در مزارع شهرستان دامغان انجام‌شده است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه مبارزه با آفت سن در مزارع زیر کشت گندم و جو انجام‌شده ادامه داد: مبارزه با آفت سن مادری در سطح 120 هکتار از اراضی زیر کشت گندم این شهرستان صورت گرفته است .

طباطبائیان به میزان عملیات مبارزه با آفت سن مادری در مزارع زیر کشت جو این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون عملیات مبارزه با افت سن مادری در سطح 15 هکتار از اراضی زیر کشت جو شهرستان دامغان انجام‌شده است .

وی با اشاره به زمان ریزش سن مادری نیز گفت: زمان ریزش سن مادری در اراضی این شهرستان 4 فروردین‌ماه بوده است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه اقدامات لازم در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی این شهرستان از سوی مدیریت جهاد کشاورزی و همچنین کارشناسان در حال انجام است اضافه کرد: عملیات مبارزه با آفت سن مادری در مزارع این شهرستان از 9 فروردین‌ماه آغازشده است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر