کد خبر: 902300
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی خبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی از اجرای طرح جامع توسعه و عمران شهری محلات طی بازه زمانی ۱۰ ساله خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی از اجرای طرح جامع توسعه و عمران شهری محلات طی بازه زمانی ۱۰ ساله خبر داد.

مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی، اظهار داشت: طرح جامع  توسعه عمران شهر محلات که دو سال است در حال تهیه و تنظیم می باشد، در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان مرکزی مطرح و گزارشی از روند تهیه آن، وضع موجود شهر، جمعیت شهر، رشد جمعیت شهر محلات و... ارایه شد.

وی افزود: براساس استانداردهای شهرسازی و با شرح خدماتی که برای این طرح تعریف شده و در حقیقت طرح جامع توسعه عمران مناسب با در نظر گرفتن موقعیت و پتانسیل های موجود بوده، به نظر می رسد اقدامات مطلوبی برای شهر محلات انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در این زمینه جلسات متعدد با حضور تیم کارشناسی، شهردار و اعضای شورای شهر محلات برگزار شده، بیان داشت: در این راستا اظهار نظرها و خرد جمعی که در مدیریت شهری وجود دارد به کار گرفته شده و در مورد آن دستگاه های عضو کارگروه امور زیربنایی و شهر سازی مشارکت و ابراز نظر کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح بخشی به محدوه شهری محلات اضافه می شود. با اجرا وتصویب این طرح زمینه توسعه عمران شهر محلات فراهم می شود و با برطرف کردن مواردی که در این جلسه به تفصیل بررسی شد این طرح می تواند در آینده نزدیک در شورای برنامه ریزی استان طرح، بررسی شده و به تصویب برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی بیان داشت: افق این طرح ۱۰ ساله است. یعنی شهرداری و شورای اسلامی محلات تعهد کرده اند که به مدت ۱۰ سال افق اجرایی شود. برای اجرای طرح جامع نیاز به طرح های تفصیلی بعدی است که در زمان خود جزئیات این حوزه بررسی می شود.

زندیه وکیلی در مورد تامین منابع مالی این طرح بیان داشت: براساس قانون؛ منابع طرح های جامع همان منابع بودجه سنواتی شهرداری ها است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار