کد خبر: 902286
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
۱۰ هزار خودروي تاكسي در صف نوسازي

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران گفت: ۱۰ هزار خودروي تاكسي در صف نوسازي قرار گرفته‌اند، با اين حال از سال گذشته خودروسازاني كه با سازمان تاكسيراني قرارداد داشته‌اند ارائه خدمات خود را متوقف كرده‌اند.
عليرضا قنادان، مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران با بيان اينكه مهم‌ترين موضوعي كه در دوران مديريت شهري جديد عنوان مأموريت و شعار اصلي سال انتخاب كرده‌ايم، مدرن‌سازي تاكسيراني در تهران است، گفت: ما به‌عنوان سازمان تاكسيراني تهران با شهروندان در تعامل هستيم.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران با بيان اينكه در گذشته در تقسيم‌بندي تاكسيراني و رتبه‌بندي تاكسيران خوب و بد وجود نداشت، عنوان كرد: ‌حدود ۸۰ هزار تاكسيران وجود دارد كه بايد شرايطي فراهم شود كه از افراد خوب تقدير كنيم و هيئت بازرسي ما با متخلفان به سختي برخورد مي‌كند، اما تشويق هم بايد در برنامه قرار گيرد.
قنادان افزود: اين مسئله را در وزارت كشور نيز مطرح كرده‌ايم تا خودروهايي با كاربري ويژه تاكسيراني توليد شوند كه اين مسئله بايد در سطح كشور دنبال شود.
وي بحث ديگري را كه در سال ۹۷ انجام مي‌گيرد، اضافه شدن ناوگان پاك در تهران دانست و گفت: از آنجايي كه تاكسي بيشترين تردد را در سطح شهر دارد، اگر به عنوان خودروي پاك محسوب شود، مي‌تواند در كاهش آلايندگي تأثير بسزايي بگذارد و اين امر مي‌تواند در مردم نيز فرهنگ‌سازي كند تا خودروهاي هيبريدي مورد اقبال قرار گيرد.
وي با بيان اينكه ۴ هزار و ۵۰۰ خودرو را در سال ۹۶ نوسازي كرده‌ايم، عنوان كرد: متوسط سني ناوگان تاكسي در تهران 6/8 سال است كه به دنبال آن هستيم اين رقم را كاهش دهيم.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران تصريح كرد: ما بايد در اين زمينه همراهي خودروسازان را داشته باشيم، اما متأسفانه از سال گذشته خودروسازاني كه با سازمان تاكسيراني قرارداد داشته‌اند، ارائه خود را متوقف كرده‌اند.
قنادان با اشاره به اينكه در حال حاضر ۱۰ هزار خودروي تاكسي در صف نوسازي قرار گرفته‌اند، گفت: متأسفانه صدور پيش فاكتور كه لازمه كار است از سوي خودروسازان متوقف شده و فقط تاكسيرانان مي‌توانند در سايت تاكسيراني ثبت‌نام كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار