کد خبر: 902262
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرد جواني به خاطر اختلاف 15‌ميليون توماني، برادرش را به شيوه فيلم‌هاي گانگستري داخل خودروي گرانقيمتش با شليك گلوله به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌23 نيمه شب يك‌شنبه 26 فروردين‌ماه مأموران كلانتري 144 جواديه تهرانپارس در خيابان دماوند حوالي چهارراه اتحاد مشغول گشت‌زني بودند كه مشاهده كردند خودروي آزرا سفيد رنگي در حالي كه چراغ‌هاي جلو و داخل آن روشن است به طرز مشكوكي پارك شده است. مأموران وقتي براي بررسي موضوع به خودروي آزرا نزديك شدند با پيكر خونين راننده پشت فرمان روبه‌رو شدند. بررسي‌ها نشان داد تنها در قسمت شاگرد خودرو باز است كه حكايت از اين داشت فردي پس از حادثه از خودرو خارج شده است. مأموران در ادامه بررسي داخل خودرو متوجه شدند راننده كه مرد قوي هيكلي است كه حدود 110‌كيلو وزن دارد با اصابت دو گلوله به پهلو و سينه‌اش به قتل رسيده است.
با اعلام خبر قتل مرد آزرا سوار، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي راهي محل شدند. در نخستين شاخه از تحقيقات مأموران شناسنامه مقتول را از داخل جيبش كشف كردند و مشخص شد مقتول مرد 38‌ساله‌اي به نام كيوان است. همچنين مشخص شد مالك خودروی آزرا، كيوان است كه داخل خودرواش به طرز مرموزي با شليك دو گلوله به قتل رسيده است. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني كارآگاهان تحقيقات تخصصي خود را براي شناسايي عامل يا عاملان حادثه آغاز كردند. مأموران در بررسي‌های ميداني متوجه دوربين مداربسته شركتي در نزديكي محل حادثه شدند و به دستور بازپرس جنايي اقدام به بازبيني فيلم دوربين كردند.
فيلم دوربين نشان داد خودروي آزرا ساعت 22:03 شامگاه 26‌فروردين‌ماه در محل حادثه توقف مي‌كند و يك‌دقيقه بعد از توقف خودرو، مرد جواني با لباس سفيد پس از شليك اول به راننده از در قسمت شاگرد خودرو آزرا پياده مي‌شود و پس از پاييدن اطراف دوباره به داخل خودرو مي‌رود و راننده را براي بار دوم هدف گلوله قرار مي‌دهد. ضارب لحظاتي بعد از شليك دوم از خودرو پياده مي‌شود و پس از بررسي اطراف خودرو به آن طرف خيابان مي‌رود و سوار خودروي سفيد رنگي مي‌شود كه به نظر مي‌رسد خودروي زانتيا است اما ضارب بر خلاف انتظار از خودرو پياده مي‌شود و باز هم به طرف خودروي آزرا مي‌رود و دوباره در خودروي آزرا را باز مي‌كند كه احتمال مي‌رود اين بار ضارب به محل حادثه باز مي‌گردد تا اطمينان پيدا كند راننده فوت كرده است يا نه كه پس از اطمينان از كشته شدن راننده، سوار خودروي زانتیا مي‌شود و از محل فرار مي‌كند.
با بدست آمدن اين اطلاعات مأموران به برادر مقتول مظنون شدند و وي را در مخفيگاهش در تهرانپارس به اتهام قتل برادرش بازداشت كردند. مأموران همچنين در مخفيگاه متهم اسلحه كمري كه مقتول با آن به قتل رسيده بود كشف كردند. متهم پس از انتقال به اداره آگاهي به قتل برادرش اعتراف كرد. وي مدعي شد كه مدتي است با برادرش اختلاف مالي دارد و همين موضوع انگيزه قتل برادرش شده است. وي در ادعايي گفت: مدتي است مبلغ 15‌ميليون تومان از برادرم طلب دارم. هر وقت درخواست طلبم را مي‌كردم او بهانه مي‌گرفت تا اينكه تصميم گرفتم او را به قتل برسانم. شب حادثه با او قرار گذاشتم و سوار خودرواش شدم تا درباره اختلاف مالي با هم حرف بزنيم. وقتي متوجه شدم او قصد ندارد طلبم را بپردازد او را با شليك گلوله به قتل رساندم.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور بازپرس پرونده در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.
تحقيقات از متهم براي روشن شدن زواياي پنهان حادثه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار