کد خبر: 902261
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مجرم سابقه‌دار كه متهم است سوار بر خودروي دوو سيلو زنان را ربوده و به آنها تعرض مي‌كرد بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما، شامگاه چهارشنبه 22فروردين‌ماه امسال زن جواني وارد كلانتري 119 مهرآباد جنوبي شد و از راننده يك خودروي دووسيلو به اتهام آدم‌ربايي، تهديد به قتل و تعرض شكايت كرد. بعد از مطرح شدن شكايت پرونده به دستور قاضي محمدي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران در اختيار تيمي از كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. زن جوان در توضيح بيشتر ماجرا به كارآگاهان گفت: ساعت‌20:30 شب حادثه در محدوده ميدان آزادي منتظر تاكسي بودم تا به خانه‌ام در شهرك وليعصر بروم كه يك دستگاه خودروی سواري دوو سيلو كه راننده‌اش مردي حدوداً 35 ساله بود توقف كرد. بعد از گفتن مسير سوار شدم و راننده حركت كرد. بعد از طي كردن مسير راننده ناگهان تغيير مسير داد كه به او اعتراض كردم. او اما چاقو كشيد و من را تهديد به مرگ كرد. بعد از آن در محل خلوتي حوالي جاده قديم كرج با تهديد چاقو به من تعرض كرد. سرانجام در حالي كه از ناحيه گردن دچار جراحت شده بودم من را رها و فرار كرد. هنگام دور شدن خودرو از محل، موفق شدم بخشي از پلاك آن را به ذهنم بسپارم.
با اطلاعاتي كه شاكي در اختيار پليس گذاشت، كارآگاهان موفق شدند شماره پلاك خودرو به شماره انتظامي ايران33 /*** ق 45 را به دست آورند. آنها وقتي براي بازداشت متهم راهي خانه‌اش در شهرك وليعصر شدند متوجه شدند كه متهم پس از ارتكاب جنايت از خانه متواري شده‌است.
در شاخه ديگري از تحقيقات دستور توقيف خودرو در سامانه پليس ثبت شد و تلاش‌ها براي بازداشت متهم به جريان افتاد. بررسي‌ها در اين باره جريان داشت تا اينكه مأموران گشت پليس آگاهي در محدوده بزرگراه فتح، خودروي مورد نظر را شناسايي كردند و به راننده دستور ايست دادند. مأموران پليس همچنين متوجه شدند كه راننده با زني كه در صندلي جلوي خودرو نشسته درگير شده است. راننده اما بدون توجه به هشدار پليس با فشار دادن پدال گاز از محل دور شده و با چند خودروي عبوري هم تصادف كرد تا اينكه سرانجام خودروي وي متوقف و متهم بازداشت شد. زني كه داخل خودرو بود به پليس گفت من به عنوان مسافر سوار خودرو شده بودم تا به شاد‌آباد بروم. راننده اما بعد از طي كردن مسافتي ناگهان تغيير مسير داد و با تهديد چاقو قصد تعرض داشت كه گشت پليس از راه رسيد و او بازداشت شد. متهم وقتي مورد تحقيق قرار گرفت به تعرض به اولين شاكي اعتراف كرد. او درباره ربودن دومين شاكي هم گفت: بعد از مصرف شيشه دومين شاكي را سوار خودرو كردم و قصد تعرض داشتم كه مأموران گشت پليس از راه رسيده و من را بازداشت كردند.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم از مجرمان سابقه‌دار در ارتباط با جرائم مواد مخدر است و تحقيقات براي شناسايي جرائم بيشتر از او در اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار