کد خبر: 902233
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
عضو شوراي سياستگذاري اصلاح‌طلبان:

عضو شوراي سياستگذاري اصلاح‌طلبان با بيان اينكه «اصلا‌ح‌طلب يا اصولگرا» اگر نتوانيم به‌روز شويم از قافله عقب مي‌مانيم، گفت: اصلاح‌‌طلباني كه در گذشته بي‌قيد و شرط حامي اصلاحات بودند، امروز بين نظراتشان تبصره اضافه مي‌كنند يا مي‌گويند معلوم نيست در انتخابات بعدي همراهي‌تان كنيم.
سيد محمود ميرلوحي در گفت‌وگو با فارس، ضمن اشاره به اينكه حوادث سال قبل يك جريان اعتراضي بود كه متوجه دو جريان سياسي كشور بود، گفت: در حوادث سال قبل دو جريان ديدند كه بايد با هم همكاري كنند و صدايشان تا حدودي با هم همگرا شد. در شرايط كنوني و با توجه به مسائل بين‌المللي چون رفتار ترامپ يا مسئله ارز، همه مي‌بينيم كه اگر باهم همكاري نكنيم، كشور آسيب زيادي مي‌بيند. ميرلوحي با تأكيد بر اينكه هركدام از ما چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا اگر نتوانيم به روز شويم از قافله عقب مي‌مانيم، گفت: اعتراضات سال قبل نشان داد جامعه منتظر نمي‌ماند و ميدان سياست ايران نه زورآزمايي بلكه رقابت است و هركس سياست و رويكردهايش براي مردم جذاب‌تر باشد به او روي خواهند آورد.
عضو شوراي سياستگذاري اصلاح‌طلبان با بيان اينكه اصولگرا و اصلاح‌طلب بايد خود را با شرايط جديد بازتعريف كنند، تصريح كرد: برخي شعارهاي اصلاح‌طلبي كه در گذشته جذاب بود الان جذابيت سابق را ندارد و بحث‌هايي چون «پشيمان هستم» كه در فضاي مجازي مطرح شد بخشي از واقعيتي است كه امروز با آن مواجه هستيم. وي افزود: اصلاح‌طلباني كه در گذشته به شدت بدون قيد و شرط از جريان اصلاحات حمايت مي‌كردند، امروز بين نظراتشان تبصره اضافه مي‌كنند يا حتي به نوعي مي‌گويند اگر با اين خواسته‌ها هماهنگ نشويد، معلوم نيست در انتخابات بعدي همراهي‌تان كنيم. عضو شوراي سياستگذاري اصلاح‌طلبان با تأكيد بر اينكه بازنگري اصولگرايان نيز در برخي رويكردها ضروري است، گفت: گاهي احساس مي‌شود با اين رويكرد كه براي مثال مي‌گفتند بايد ببينيم نظر جامعتين چيست، يك قرن فاصله داريم. بايد بپذيريم كه جامعه ما فعال و پوياست و اگر زودتر اتاق‌هاي فكر تشكيل ندهيم و نظرات را نشنويم عقب مي‌مانيم و متوجه مي‌شويم شرايط قابل اصلاح نيست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار