کد خبر: 902231
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
  هافبک اسبق پرسپولیس گفت: وقتی حال پرسپولیس خوب است حال کل فوتبال ایران بهتر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،  مهدی مهدوی‌کیا درباره بازی امروز پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: وقتی حال پرسپولیس خوب است، طبیعی است که حال همه ما بهتر است. اصلا حال کل فوتبال ایران بهتر می‌شود. جا دارد دومین قهرمانی پیاپی تیم، آن هم چند هفته مانده به پایان مسابقات را به یکدیگر تبریک بگوییم. من هم شخصا بابت این مساله از مدیریت باشگاه، آقای برانکو که واقعا عالی عمل کرده‌اند و اعضای تیم تشکر می‌کنم و به آنها و هواداران تبریک می‌گویم.

بازیک اسبق تیم ملی و پرسپولیس ادامه می‌دهد: پرسپولیس نزدیک به دو دهه بود که اینطور مقتدرانه در بازی‌ها حضور نداشت و قدرتمندانه قهرمان نمی‌شد. قطعا این یک اتفاق معمولی نیست. شاید کمتر کسی انتظار این سطح از پیشرفت را داشت. البته اگر در نظر بگیریم که قهرمانی امسال می‌توانست سومین قهرمانی پیاپی باشد، آنگاه بزرگی و ارزش کار بیشتر معلوم می‌شود و به همین دلیل طبیعی است که بسیاری هم به این مساله فکر کنند که تا برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس حضور داشته باشد، شرایط همین گونه خواهد بود.

مهدوی‌کیا افزود: البته در اینجا نباید فراموش کنیم که این موفقیت به لطف کار سخت و تلاش بسیار به دست آمد و بدون اتحاد و همدلی بین اعضای تیم و بین آنها و باشگاه و در نهایت بدون اعتماد و حمایت هواداران و تماشاگران اصلا امکانپذیر نمی‌شد. اگر هواداران به ویژه سه سال قبل در روزهای سخت، درست عمل نکرده بودند و حمایت سرسختانه نداشتند، شاید بی‌ثباتی هنوز در پرسپولیس ادامه پیدا می‌کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار