کد خبر: 902214
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و فجرسپاسی‎

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی می‌گوید که تیمش در شرایط بسیار خوبی است و به فکر هیچ حاشیه‌ای نیست.

علی کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا درباره آمدگی شاگردانش برای بازی فردا (سه‌شنبه) تیمش مقابل مس کرمان اظهار کرد: شرایط تیم ما بسیار خوب است. همه بچه‌ها با انگیزه و با نشاط آماده یک بازی خوب و ان‌شاالله همراه با سه امتیاز هستند. همه بازی‌هایی که کردیم برایمان سخت و مشکل و حساس بوده است. با انگیزه و آرامشی که داریم، فقط برای بردن به میدان می‌رویم.

سرمربی فجرسپاسی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا کمیته داوران برای دو بازی نفت مسجد سلیمان با نساجی مازندران و خونه به خونه با شهرداری ماهشهر علاوه بر ناظر بازی، یک ناظر ویژه هم در ورزشگاه مستقر خواهند کرد اما برای بازی فجر با مس کرمان ناظر ویژه‌ای در نظر نگرفته‌اند، پاسخ داد: این سوال را باید از آقای اصفهانیان رییس کمیته داوران سوال کنید. تیم ما به فکر هیچ حاشیه‌ای نیست و برای ما فرقی نمی‌کند چه یک ناظر بگذارند چه ۱۰ ناظر. ما از حضور ناظر ویژه استقبال می‌کنیم. من وارد این حواشی نمی‌شوم.

کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد همراه فجر خواهد بود هم گفت: من فقط و فقط به فکر بازی فردا و دو بازی دیگر تیمم هستم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

او همچنین درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: ما برای بازی با مس کرمان ابوذر صفرزاده، محمدرضا نجات و میلاد امیری را در اختیار نداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار