کد خبر: 902187
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
طی سال گذشته ۸۴ درصد از تعهدات اشتغالزایی شهرستان خمین محقق و ۹۷۴ شغل در این شهرستان ایجاد شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمین با بيان اين مطلب گفت : برای سال۹۶ ایجاد یک هزار و ۱۴۱ شغل در شهرستان خمین هدف گذاری شده بود که با ثبت ۹۷۴ شغل در سامانه رصد، ۸۴ درصد از این سهمیه محقق شده است.

محمدرضا مختاری فرد افزود : این میزان اشتغال در بخش های صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، گردشگری، راه و شهرسازی، حمل و نقل و فنی حرفه ای و... ایجاد شده است.

وي ادامه داد: بیشترین میزان اشتغال ایجاد شده در شهرستان خمین در بخش صنعت، معدن و تجارت با ثبت ۵۲۲ شغل و کمترین میزان اشتغال را میراث فرهنگی و گردشگری با ثبت ۱۳ شغل در سامانه رصد به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمین با بیان اینکه شهرستان خمین از ظرفیت های مطلوب گردشگری در مناطق روستایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات طرح های اشتغالزایی در بخش گردشگری در دستور کار است و تا کنون شش نفر در این حوزه درخواست تسهیلات داشته اند و دو نفر نیز برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی در حوزه گردشگری به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر به اشتغالزایی در بخش توریسم توجه ویژه ای شده و در شهرستان خمین نیز با جذب تسهیلات اشتغال در این بخش و بهره برداری از طرح های بوم گردی و گردشگری در مناطق روستایی تلاش می شود بسترهای اشتغالزایی در بخش گردشگری تقویت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار