کد خبر: 902184
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
واحد فرآیندی اختلاط، انتقال و نمونه‌گیری در مجمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز با حضور استاندار اصفهان و با دستور رئیس‌ جمهور و با رمز یا قمربنی‌هاشم(ع) افتتاح شد.

واحد فرآیندی اختلاط، انتقال و نمونه‌گیری در مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز بعنوان یکی از دستاوردهای جدید متخصصان هسته‌ای کشورمان با حضور استاندار اصفهان و دستور رئیس‌ جمهور و با رمز یا قمربنی‌هاشم(ع) از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

محسن مهرعلیزاده در این مراسم اظهار داشت: طراحی این طرح در سال 92 آغاز شد و در اواخر سال 94 شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح بودیم. استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: تمام تجهیزات این طرح در داخل کشور و توسط متخصصان داخلی ساخته شده است.

گفتنی است انتقال نخستین محموله کیک زرد تولید کارخانه شهید رضایی نژاد اردکان یزد به یو سی اف اصفهان، بهره برداری از واحد اختلاط انتقال و نمونه‌گیری شهید احمدی روشن در سایت غنی‌سازی نطنز اصفهان، بهره‌برداری از تست لوپ اکتیو تست سوخت راکتورهای تحقیقاتی در راکتور تحقیقاتی تهران، بهره‌برداری از مرکز ملی تحقیق و توسعه علوم و مهندسی مواد فردو، بهره‌برداری از نخستین شتاب دهنده خطی الکترون بومی در پژوهشگاه دانش‌های بنیادین و آغاز عملیات اجرایی نخستین شبیه‌ساز سنجش فرآیندی و آزمایشگاه‌های وابسته، پروژه‌ها و دستاوردهایی بودند که امروز از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار