کد خبر: 902142
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان خبرداد:
سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از بارش برف و باران در هشت شهرستان این استان خبر داد و گفت: شهمیرزاد با 23.8 میلی‌متر بارندگی بیشترین بارش را طی شب گذشته تا صبح امروز در این استان داشته است.

نادیا میرشجاع از تداوم بارش‌ها تا روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در اکثر نقاط این استان خبر داد و اظهار کرد: بارش‌ها در نقاط مرتفع استان و از جمله در شهمیرزاد و روستاهای این بخش به‌صورت تگرگ و برف بوده است.

وی از بارش 23 میلی‌متری باران در مهدیشهر خبر داد و افزود: بعد از شهمیرزاد و مهدیشهر بیشترین بارش باران در استان سمنان در ایستگاه‌های قلعه‌خرقان با 18 میلی‌متر و ده‌صوفیان با 16.5 میلی‌متر ثبت شده است.

میرشجاع میزان بارندگی در مرکز استان طی 24ساعت گذشته را 2.5میلی متر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه میزان بارندگی در مرکز استان نیز امروز افزایش یافته است.

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از تشدید بارش‌ها در صبح امروز در اکثر نقاط استان خبر داد و تصریح کرد: این وضعیت بارشی تا روز سه‌شنبه در اکثر نقاط استان وجود دارد ضمن اینکه در برخی نقاط این بارش‌ها تا چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

میرشجاع در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص کاهش دما در این استان اظهار کرد: دما در برخی نقاط استان و از جمله در مجن شهرستان شاهرود و فولادمحله شهرستان مهدیشهر به منفی دو درجه نیز رسید.

وی با بیان اینکه مجن و فولادمحله سردترین نقاط استان بودند افزود: گرمترین نقطه استان طی 24ساعت گذشته فرومد با 25درجه سانتیگراد بوده است.

این کارشناس هواشناسی از سردتر شدن دمای هوا در استان خبر داد و یادآور شد: دمای هوا در استان طی امروز و روزهای آینده بین 4 تا 8درجه کاهش می‌یابد.

وی از سرعت بالای باد در دامغان خبر داد و گفت: سرعت باد در دامغان امروز به 86کیلومتر در ساعت رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر