کد خبر: 902141
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد
نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی از ساماندهی حدود ۱۵ میلیارد تومان اموال تملیکی استان سمنان خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس ارتقای فرهنگ بیمه‌ای را پیگیری کنند.

امیر خلیلی‌خواه در دیدار با نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، ضمن معرفی شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان سمنان، همدلی و هماهنگی مدیران و برگزاری جلسات مستمر را از نقاط مثبت و بی‌نظیر این شورا در استان و کشور دانست.

او ضمن تشریح فعالیت شورای هماهنگی مدیران بانک‌های استان سمنان و حمایت سیستم بانکی استان از تولیدکنندگان، کسب رتبه‌های برتر سال‌های ۹۵ و ۹۶ در کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید را از دستاوردهای همدلی بخش‌های اقتصادی استان سمنان عنوان کرد.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن معرفی و تشریح شورای هماهنگی مدیران بیمه‌ای استان، بیمه شدن واحدها و صنایع بزرگ استان در خارج از استان را معضل صنعت بیمه استان بیان کرد و همکاری و حمایت در ارتقای فرهنگ بیمه‌ای را از نمایندگان مجلس خواستار شد.

خلیلی‌خواه روند کار واحد خزانه‌داری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان را بسیار منظم عنوان کرد و ۱۰۰‌ درصد پرداخت جاری در سال ۹۶ را نشأت‌گرفته از این روند دانست.

او با معرفی اداره اموال تملیکی، ساماندهی قریب به ۱۵ میلیارد تومان اموال تملیکی استان سمنان را شروع خوبی از اداره اموال تملیکی بیان کرد.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی لازمه پیشرفت و توسعه بورس استان سمنان را در ارتقای ریسک‌پذیری و فرهنگ‌سازی عمومی و آموزش‌های مستمر به متقاضیان دید و از در دستور کار قرار گرفتن افزایش آموزش‌ها خبر داد.

خلیلی‌خواه با دعوت از نماینده مردم سمنان در مجلس برای حضور بیشتر در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، این مرکز را اولین مرجع پیگیری مشکلات و خدمات سرمایه‌گذاری در استان دانست که به معرفی اهم پروژه‌های مورد بررسی در سال‌های ۹۴ تاکنون پرداخته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در تشریح فعالیت مالیاتی استان سمنان، پاکدستی کارکنان مالیاتی استان سمنان را از بارزترین خصوصیات آن‌ها در سطح کشور بیان کرد و تأکید داشت: حجم وصول مطالبات مالیاتی به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاران پایین‌تر از سهم استان است.

او همکاری در اجرای ماده ۲۵۱ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم را به نماینده مردم سمنان در مجلس نوید و این تفویض اختیار را راهی به جهت حل مشکلات مالیاتی مردم دانست.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزاری مجمع نمایندگان استان همراه با معاون حقوقی وزیر اقتصاد را برای لزوم ارتباط بیشتر و بررسی موارد مطروحه خواستار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر