کد خبر: 902070
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

عضو كميسيون اجتماعي مجلس بر ضرورت ورود سازمان بازرسي به خريد و فروش غيرقانوني برگه معاينه فني تأكيد كرد.
عليرضا محجوب، در رابطه با اعلام خبري مبني بر خريد و فروش غيرقانوني برگه معاينه فني خودرو گفت: نمي‌توان صحت و سقم اين موضوع را تأييد كرد اما با توجه به تعداد بالاي خودروها و ناكافي بودن مراكز معاينه فني و همچنين وجود محدوديت‌هايي در اين مورد ممكن است برخي افراد متخلف به خريد و فروش غيرقانوني برگه معاينه فني اقدام كنند.
نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس شوراي اسلامي افزود: هر چند معاينه فني اقدامي مناسب است اما زماني اين مهم نتيجه‌بخش خواهد بود كه ابزار كافي در اختيار باشد.
وي بيان کرد: با توجه به صف‌هاي طولاني و سپري كردن مراحل زياد براي انجام معاينه فني طبيعي است كه تخلفاتي در اين رابطه پيش‌ آيد.
اين نماينده مردم در مجلس دهم، با بيان اينكه بررسي تخلفاتي مانند خريد و فروش برگه معاينه فني جزء وظايف سازمان‌هاي نظارتي است، تصريح كرد: نياز است سازمان بازرسي اين موضوع را بررسي و با خاطيان و متخلفان به صورت جدي برخورد كند.
نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس دهم، دريافت برگه معاينه فني را امري پيچيده دانست و گفت: به دليل كثرت مراجعات شهروندان اقدامات لازم براي معاينه فني خودرو انجام نشده و تنها برگه بر خودرو نصب مي‌شود و از سويي در زمان معاينه فرد مسئول و راننده خودرو هيچ توجهي به انجام مراحل معاينه فني نمي‌كنند.
عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي افزود: هر چند بايد معاينه فني خودروها در تمامي ايام مورد توجه قرار گيرد اما متأسفانه تنها در شرايط بحراني به اين مهم توجه مي‌شود، بنابراين نتيجه مناسب حاصل نمي‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار