کد خبر: 902001
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
کمال کامیابی‌نیا

هافبک پرسپولیس گفت: احترام زیادی برای بازیکنان السد قائلیم اما سه امتیاز از تهران خارج نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا، بعدازظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با السد گفت: در طول هفته خوب تمرین کردیم و ریکاوری خوبی داشتیم. می‌دانیم السد تیم خوبی است و احترام زیادی برای این تیم قائلیم. این را می‌گویم که فردا سه امتیاز از تهران خارج نمی‌شود. می‌خواهیم صدرنشین شویم و بتوانیم به عنوان صدرنشین از گروه‌مان به مرحله بعد برویم. امیدوارم فردا هواداران بازی خوبی را تماشا کنند.

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره حضور هواداران در ورزشگاه و جلوگیری از هر گونه رفتار نامناسب گفت: متاسفانه سال گذشته مقابل لخویا هواداران را نداشتیم. حسرت آن بازی را می‌خوریم. می‌توانستیم از حضور آن‌ها بیش‌ترین بهره را ببریم. خدا را شکر امسال هواداران در بازی‌های آسیایی سنگ تمام گذاشتند  برای این که باشگاه جریمه نشود، مقررات را رعایت کردند. امسال هم در سرما و گرما ما را حمایت کردند تا قهرمان لیگ برتر شدیم. خودتان در جریان هستید که پرسپولیس بیش‌ترین هوادار را در آسیا دارد. همیشه مانند یار دوازدهم کنار ما بودند. امیدواریم فردا هم ما را حمایت کنند تا بتوانیم به پیروزی برسیم.
او درباره مصدومیت محسن ربیع‌خواه و این که گفته می‌شود ممکن است با این اتفاق او نتواند قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند؟ گفت: محسن هم‌بازی من در پرسپولیس است که امسال و پارسال به تیم ما کمک کرد. همه بازیکنان تیم ما ناراحت شدند که این اتفاق بزرگ برای او رخ داد. بازیکنان و باشگاه پشت او هستیم که مجددا به تیم برگردد و به ما کمک کند. به هر حال غیبت او وظیفه ما را سنگین می‌کند. ما مذاکراتی هم با باشگاه داشتیم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و در تیم بمانیم.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس و السد از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی در قالب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم‌ می‌روند. برنده این دیدار به عنوان تیم اول گروه سوم به مرحله بعد صعود می‌کند و با تیم دوم گروه یک دیدار خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار