کد خبر: 901999
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
آزادکاران مازنی مدعی دوبنده تیم ملی برای حضوری هر چه قدرتمندتر در رقابتهای انتخابی چندین اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد طی روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

بر این اساس آزادکاران مازنی به دلیل تعطیلی اردوهای آماده سازی در خانه کشتی تهران، زمان را از دست نداده و زیر نظر مربیان بومی خود در شهر ساری و شهرستان جویبار تمرین کردند تا با حداکثر آمادگی وارد رقابتهای انتخابی شوند.

حسین نقیبی یکی از مربیان سازنده استان مازندران که به عنوان مربی ادواری در اردوهای تیم ملی نیز حضور دارد به خبرنگار مهر گفت: آزادکاران مازنی بدون اتلاف وقت در ماههای اخیر با جدیت در اردوهای آماد سازی درون استانی حضور داشتند و تمرینات مطلوبی را پشت سر گذاشتند. طبق برنامه ۴ مرحله اردو برای آنها برگزار و با تفکیک در شهر ساری و همچنین شهرستان جویبار پیگیری شد.

وی در ادامه افزود: البته من به عنوان مربی در اردوی شهرستان جویبار حضور داشتم و تمامی آزادکاران به جز حسن یزدانی، رضا یزدانی و مسعود اسماعیل پور زیر نظر من و مربیان بومی تمرین می کردند.

طبق اعلام متولیان کشتی استان مازندران، آزادکار مدعی این استان که مجوز حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی را دارند، تا روز چهارشنبه در اردوی آماده سازی حضور دارند و سپس با پایان اردو به تهران خواهند آمد.

طبق برنامه فدراسیون کشتی، پس از برگزاری مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، نفرات برتر و واجد شرایط طبق نظر شورای فنی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. بدین ترتیب اردونشینان تیم های ملی کشتی با حضور در تمرینات جدی در خانه کشتی تهران خود را مهیا خواهند کرد تا در روزهای ۲۸ تا ۳۱ مردادماه در بازی‌های آسیایی جاکارتا و سپس طی روزهای ۲۸ مهر تا ۴ آبان در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست مجارستان شرکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار